/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
henter netværks adresse
Fra : sCover
Vist : 376 gange
200 point
Dato : 02-01-07 21:08

Hvorfor er det at min bærbar pludselig har fået den provokerne idé at den kan hente netværks adresse hver 30 min ca.? Når den gør det skal jeg så den eneste måde man jeg kan få forbindelse igen er at genstarte. Og det skere på alle trådløse netværk jeg er på, de andre der er på netværket er der ikke nogen problemer med og det er ligegyldigt hvilket netværk det er har prøvet med 3 forskellige så er det kun min det gør det ik de andres.

Nogen der ved hvad det er?

(Kan øge antal point)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-01-07 21:55

Har du fast IP - eller ??
Kører du Proxy, kan det tage sin tid at hente en IP.

TDC får du normalt 1- 2 IP adresser.

Men er ikke helt sikker på hvad du mener.

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 02-01-07 21:56

hey havde samme problem afinstaal det trådløse driver mapper hele lortet og hent driverne fra nettet og installer dem igen det gjorde jeg ...det krævet du ved hvad kortet heder

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-01-07 22:07

Med dette program kan du se hvad det er for en wireless adapter du har.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-07 22:24

Som du sikkert selv kan få ud af resultatet, så er det i din PC, problemet opstår.
Så start med at hente det af e.c forslået program. Det er et særdeles udemærket program, at have i værktøjskassen.
Noget kunne tyde på at det er din indstilling der ikke matcher med de netværker du kobler dig op til.

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 02-01-07 22:35

Før i tiden havde jeg aldrig det problem men det er først lige kommet her i efter december det er kommet, men prøver at hente nogen nye driver osv.