/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Godt sted at købe PC
Fra : Jens_Jensen
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 08-01-03 00:35

Godt sted at købe PC i København eller Nordsjælland ? (skriv web-adresse)

Det skal være en rigtig computerforretning.
Der er tale om en stor PC .

Konfigurationen skal ca. svare til nedenstående set på http://www.hardnsoft.com/ :

Cult Millennia P425
Intel P4 2.533MHz, 512 MB DDR, 2x 80GB, DVD+RW, GeForce4 TI4600
Kun kr.
Nu med Intel Pentium 4 processor med 512kb cache, 40x/12x/48x CD-RW brænder og Logitech Cordless Desktop Optical i sort design.
Vi har ligeledes forstærket maskinen på grafikfronten, hvor vi har udstyret maskinen med det nyeste inden for 3D Grafikkort, nemlig GeForce4 TI4600 med hele 128 MB DDR RAM.
Cult Millennia P4 leveres nu også med BlueTooth til trådløs kommunikation med f.eks. Mobiltelefoner, PDA´er mv. Som kronen på værket er maskinen udstyret med Creative Labs lydkort med indbygget Dolby Digtal Dekoder og et sæt Inspire 5300 Surround højttalere.

+ TV-tuner

Tak for svar

Hilsen

Jens Jensen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-01-03 01:44
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 08-01-03 02:12

Meget god service + de har foretting i bla. birkerød - http://www.zitech.dk/ (er dog en smule dyrere en gennemsnitet)

Genial skrædersynings koncept for PCsystemer og forholdsvis god service - http://www.multimediaworld.dk

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 08-01-03 03:46

http://www.zitech.dk/ er alt alt for dyre.
kik ind på http://www.edbpriser.dk
http://www.m-e.dk/shop/
http://www.tweakup.dk/
http://www.buynet.dk/
og mange mange flere men jeg vil ikke kede dig ihjel.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-01-03 09:41

edbpriser.dk er svaret ;D

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 12:06

Hej Alle;

Åbenbart ikke alle der læser spørgsmålet lige godt! Der efterlyses en rigtig EDB forretning - ikke en eller anden tilfældig WEB shop; ej heller en sammenlignings database for priser.

Om man bryder sig om prisniveau eller ej, så er indlæggene fra "Rellom" og "Master_of_Kefir" de eneste rigtige.
Personlig vil jeg også anbefale Zitech Computer, da min erfaring viser de har en god service.

Så derfor Jens - rigtig god fornøjelse med din "monster" maskine. Kig på linkene fra "Rellom" og "Master_of_Kefir"

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-01-03 12:24
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 12-01-03 08:29

Var det noget du kunne bruge ?
Ellers må du sige til.

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : mirrorman

Dato : 29-01-03 22:57

Hvis du selv kan samle, så prøv lige engang priserne hos www.bjtrading.dk.

Kommentar
Fra : AcidBurn

Dato : 01-02-03 22:42

Du kan jo prøve

http://www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : LpD_NiggA

Dato : 15-07-03 19:33

Du kan også prøve på www.prcdata.dk Det er rigtig billigt der..

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 23-07-03 16:57

www.bjtrading.dk ikke så gode, men meget billige!!!

Kommentar
Fra : jonasheidemann

Dato : 22-10-03 16:17

www.bjtrading.dk har nogle utroligt godt tilbud, men eftersom at du har ret store krav, tror jeg ikk det kan leve op til det.

Den helt klart bedste måde at få en god og billig computer på er at samle den selv.. Evt. kan du få en computeretning til at samle den.

Jeg vil anbefale en 2.4 C + et Abit IC7-G max2 + 2x256 a-data ram, pc 500..
Så kan du let clocke den 2.4 op på 3 ghz, og rammene kan sagtens følge med, så får du en lynhurtig computer, en del hurtigere end den 2.53 ghz du selv nævner.. Hvis du spiller spil, eller laver grafiske ting, kan jeg anbefale enten et Radeon 9700Pro, eller en 9800pro. De er de bedste, og kan få's helt nede ved 3000 kroner, 9700pro kan få's billigere..

Men saml computer selv! mit råd

Kommentar
Fra : jonasheidemann

Dato : 22-10-03 16:21

glemte at sige, køb ALTID computer online.. Så er det jo ligemeget hvor i landet du køber den..

Jeg kan anbefale www.shg.dk , jeg vil påstå at de er de største, billigste og bedste

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 22-10-03 19:59

Jeg synes du skal tage og kigge på www.prc-data.dk intel systemer synes der er mange gode pc'er at vælge imellem deres monster intel pc koster knap 13k hvis jeg husker korrect. Ta et kig det er det værd.

Hilsen Bush!m00.Dk

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 29-11-03 16:32

www.shg.dk vildt billigt - til tider! eller
www.computercity.dk

Kommentar
Fra : Razzy89

Dato : 11-12-03 14:46

Billigcomputer.dk
Der har jeg kig på en pc

Kommentar
Fra : TriNciC

Dato : 04-01-04 00:34

www.komplett.no der får du ganske så bilig pc også....

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 09-02-04 19:32

Hej!!
Hvis du skal have den helt rigtige pris. Så skal du kontakte ASLAR IT.
De leverer altid så billigt som muligt en pc. Og servicen er bare RIGTIG RIGTIG god....
Jeg kan ikke huske mail adr. nu men skriv til mig via min mail på oggo33@get2net.dk
så skal du få mail adr..

Hilsen

Martin_c

Kommentar
Fra : lexxprime

Dato : 04-03-04 00:25

www.datatelpartner.dk
www.foeniks-computer.dk

Begge på Falkoneralle på Frederiksberg... billige og god service.

Lexx

Kommentar
Fra : lexxprime

Dato : 04-03-04 00:25

www.datatelpartner.dk
www.foeniks-computer.dk

Begge på Falkoneralle på Frederiksberg... billige og god service.

Lexx

Kommentar
Fra : unn

Dato : 09-03-04 00:25

Foeniks syntes jeg ikke er gode, har kun været ude for lousy service og computere der er gået i stykker. Har nu den anden computer fra Foeniks, som allerede laver problemer efter 1 år......

Unn

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 22-03-04 13:46

DU skal købe hos www.aslar.dk

De har MEEEEEEEEEGA god service kontakt dem og få en pris.

Sig du har snakket med en som hedder martin.

Hilsen martin

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 04-04-04 22:59

Processor Intel Pentium4 Northwood-C 3200MHz FSB800Mhz
Bundkort Intel 865Perl (FSB800, DDR400,USB2,8xAGP)
Ram 1536, DDR-SDRAM PC3200
Grafik Nvidia GeForceFX 256MBDDR 8xAGP
Harddisk Maxtor 160GB 7200 RPM harddisk ATA 133 Fluid
Lydkort SoundBlaster Live Player 5.1 lydkort
Speaker Altec Lansing AVS500 (4sat+sub) Super kraftigt
Diskdrev Sony 3.5" 1.44MB floppydrev
Dvddrev NEC 2500 DVD +/- 8x Brænder Black
Keyboard Logitech Internet keyboard Black
Mus Xtreme Optical Scoll Mouse PS/2
Kabinet Bogart Silver miditower 350W kabinet
Screen MAG 19" 3 års garanti Black
Software Alle Drivere m.v.
Garanti 2 år som standard - 3års garanti for kun 750,-
Leveringstid Normalt 1-2 hverdage
Pris uden moms 9.432 kr.
Pris med moms 11.790 kr.

Ved ikke om det noget, det er en online butik. Denne computer er mega god til spil, hvis det er hvad du vil bruge den til. (fundet på www.edbpriser.dk)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-04-04 23:18

Spørgsmålet er stillet 8. januar 2003 - altså for langt over et år siden.
Så det er nok spild af tid at skrive flere kommentarer her!!!

For man må da formode, at jens_jensen forlængst har fået købt ny PC.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 05-04-04 09:33

Så kan han da godt LUKKE spørgsmålet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-04-04 13:23

Ja, men det er der desværre mange, der ikke gør.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-04-04 16:44

han har nok ikke læst de mange gode råd
og har bare købt katten i sækken
og kan ikke få den til at virke endnu

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 07-04-04 17:30

Jep, helt sikkert....

Han skulle have lyttet til mit forslag....

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-04-04 17:49

enig helt enig

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-11-05 13:06

http://www.1tegration.dk/
jeg er så heldig at jeg bor tæt ved dem, jeg og fleste af mine venner handler der 100%
de er måske ikke altid de billigste, men de har en meget fin service
jeg har kendskab til 2 forskellige der har købt i Expert og Bilka
smårep. under garenti tager en forfærdelig lang tid, ofte 5 til 7 uger