/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
instruktionsbog nissan primera
Fra : thyfoon
Vist : 1883 gange
500 point
Dato : 02-01-07 20:18

nogle der kan hjælpe med en instruktionsbog til en nissan primera 2,0 årgang 1990 jeg hæver point til 500 hvis jeg får en

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 02-01-07 21:21

du kan hente den på nettet hos www.nissan.dk
og derefter printe den ud

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 02-01-07 21:23

Hey

Er der noget specielt (sider) du gerne vil have fra bogen eller er det hele bogen??

Da jeg en årgang 1991 - 2,0 ...

Fusses

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-01-07 21:49

Går alt andet "galt" kan du anskaffe dig én her:
http://www.kosters.dk/

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-01-07 21:53

Hvis du også ønsker at eje en værkstedsmanual (på engelsk) kan du også købe denne på mit første link, men på nedenstående link er det nok noget billigere (også selvom der kommer porto og forsendelse oveni)
http://www.amazon.co.uk/Nissan-Primera-1990-99-Service-Manuals/dp/1859607004

/Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-01-07 03:02

thecool-boy jeg kan ikke finde den hos nissan
¨
fusses det er hele bogen da jeg ikke har fået nogle med

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 03-01-07 10:16

Hey

Min bedste ide er at tage omkring en skrothandler.. der kan man som regl købe dem samt andre dele til bilen mod et mindre beløb....

GOd jagt

Fusses

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-01-07 11:08

takker

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-01-07 16:29

thyfoon: Hvor bor du henne i landet?
Hvis du ikke bor i nærheden af Randers findes der faktisk andre boghandlere som er specialiseret i motorrelateret literatur

Men Køsters Motorboghandel er ABSOLUT det første/bedste sted du bør henvende dig...de har ALT!!!
Og du har det næste dag med posten hvis du bestiller inden kl 15 på hverdage.
Du får lige linket endnu engang:

http://www.kosters.dk/

/Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-01-07 18:26

hej palle i odense

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-01-07 19:55

OK...
Har du prøvet at forhøre dig ude hos Byrgesen i Dyrup (en sidegade til Rugårdsvej?)
Da jeg selv havde Nissan (Sunny), var de altid behjælpelige med diverse problemstillinger...så mon ikke de kan hjælpe dig med en instruktionsbog også

/Palle

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-01-07 20:01

Min forældre har godt nok en nissan primera 1,6, men den er fra 92, så det er nok ikke den rette løsning.... selvom jeg givetvis kunne kopiere den....

Jeg bor selv på Østfyn...så det var ikke noget problem at få den aflev. til dig, da jeg arbejder i Odense Centrum...men prøv lige det andet først

/Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-01-07 10:06

hej palle jeg ringer lige til dem

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-01-07 17:15

hej palle

nu har jeg haft ringet rund jeg har været på skotpladserne og lede og med negativ resultat så ja jeg vel gerne bede om en kopi fra dig hvis du stadig har lyst du kan sende en PB men hvad du vil ha for det og hvordan vi kontaker hinande *ss* nu tror jeg jeg vil i varmt bad damm hvor har det været koldt.*gg*

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-01-07 17:28

Det bliver ikke det store problem, da jeg som nævnt arbejder i Odense, men prøv lige som en sidste mulighed at kontakte Køsters Motorboghandel...hvis ikke de har den, så må vi kopiere den fra min fars bil, OK

/Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-01-07 10:01

ok prøver jeg

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-01-07 16:36

hej palle

så er der kommet svar i dag det var desvære nej sågammel biler ligger vi ikke inde med,så en kopi vil jeg blive glad for vi du stadig har lyst

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 12-01-07 09:21

Jeg har fundet én til dig over en sedan fra 1991....kunne det være interessant?

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-01-07 17:12

ja kan du tro det er hvormeget vil du ha 100-150 kr? og 500 point

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 500 point
Dato : 12-01-07 18:32

Du ringer bare til ham i morgen på dette nr. 86426613 mellem 9 og 12...jeg spurgte ikke hvad han skulle have for den, men mon ikke det er i det lag

GOD WEEKEND!!!

/Palle

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 16-01-07 12:09

hej palle så lykkes det mange tak for din store hjælp og undskyld jeg ikke svare før nu er lige kommet hjem fra sygehuset i dette sek og har fået ringet og nu er den på vej

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 16-01-07 12:10

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 16-01-07 12:40

Mange Tak for din accept....Det glæder mig at du endelig fik fat i den

/Palle