/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Studser puch maxi-monza
Fra : palle-monza
Vist : 481 gange
15 point
Dato : 02-01-07 20:05

Passer en puch maxi's indsugningsstuds over på en monza?

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 02-01-07 21:04

Ja det gør den vist, men så er der ikke plads til karbuen pga af blokken.

Hvorfor køber du ikke en monza studs, du kan få flere størrelser rundt omkring på diverse hjemmesider.
Er det en std. eller tun karbu. Er indsugnings kanalen på cyllen rund eller firkantet.
www.Protuna.dk
www.THansen.dk
www.west-import.dk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 15 point
Dato : 02-01-07 21:30

Passer slet ikke sammen, maxicylinderen ligger fuldstændig vandret, og derfor er dens studs vinklet i 90 Grader, det er Monzas ikke.
VH Palle Hansen
PS: De bruger også helt forskellige karburatorer.

Godkendelse af svar
Fra : palle-monza

Dato : 03-01-07 16:45

Tak for svaret pallebhansen.

Fandt jeg ud af