/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Feriecenter i Tyskland
Fra : allanni
Vist : 6608 gange
200 point
Dato : 02-01-07 19:09

Vi vil gerne på sommerferie i Tyskland og har set på de store feriecentre med badelande og masser af andre aktiviteter.
Er der nogle rigtig gode, specielt i Nordtyskland du kan anbefale?
Har du et www-link, er det også velkommen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 20:02

Flere af vores venner taget hertil gang på gang, men jeg må indrømme jeg nok ikke har hørt
ordentlig efter, for jeg kan ikke huske om de har nævnt pool

http://www.ferienpark-heiligenhafen.com/

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-01-07 20:44

Har du kigget på Damp 2000...?

Der ligger i Nordtyskland og byder absolut på lidt hvert. Og hvis I tager via Rødby, så får I ganske gratis en smuk tur igennem et lækkert landskab oveni...

Du skriver jo ikke så meget om Jeres alder (og antal børn?), men det er et besøg værd for de fleste.

Accepteret svar
Fra : CamillaD

Modtaget 200 point
Dato : 02-01-07 21:55

For mange år siden prøvede jeg flere forskellige af de feriecentre, som hedder Center Parcs. Skønne steder, hvis man kan lide badelande!
Der er forskellige faciliteter på stederne, så tjek lige linket:
http://www.centerparcs.com/servlet/ContentServer?pagename=CampaignSite/CAM_HomePage/HomePage&lang=EN

Se på "Our Villages" nederst på siden.

CamillaD

Kommentar
Fra : loef

Dato : 05-01-07 09:30

I november måned var min familie og jeg en tur i ferieparken Weissenhaüser Strand som ligger godt en 1/2 times kørsel fra Puttgarten. Vi havde booket via FDM, men jeg ved også at f.eks. DTF-travel har ophold dernede. Man kan også booke direkte på deres hjemmeside, men så skal man være klar over, at det ikke inkluderer ophold i badelandet (det gør det hvis I booker gennem en operatør i DK).
Det var ikke så dyrt, men jeg må indrømme, at det også er meget slidt - badelandet var ok med gode rutchebaner - der var også nogle ok restaruranter og aktiviteter for børnene, men nu har vi flere gange været i Lalandia v/Rødby og det synes jeg personligt er langt at foretrække....
Et plus ved at tage til Tyskalnd er jo selvfølgelig, at man kan handle billigt.....

Iøvrigt har jeg hørt om et badeland omkring Rostock, som skulle hedde noget i retning af "Van der Falk" eller sådan noget og det skulle efter sigende være udemærket...

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 08-01-07 21:44

Tak for svaret CamillaD.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 09-01-07 17:35

Velbekomme!

Er bare glad for at kunne hjælpe

GOD TUR!!!

CamillaD