/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Passat 92 styling??
Fra : Hansen25
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 02-01-07 19:07

Er der nogle af jer dejlige mennesker der kender nogle gode sider hvor man kan kigge på styling til en passat stc. fra 1992?? de sider jeg har fundet har meget begrænset udvalg...... hjælp..... :(

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-01-07 08:44

Jeg ville nok tage kontakt til en VW klub ...nedenstående er måske et godt sted at starte:
http://www.vw-team.dk/

Langt de fleste mærkeklubber har mange medlemmer som har forskellige "niveauer" deres biler er "stylet" i og ved hvor delene til dette skal anskaffes

Held og Lykke med din Passat!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 03-01-07 16:00

Tak for det gode svar, men det hjalp mig desværre ikk rigtigt..... venter lige og ser om ikk der er andre der har nogle ideer....

Kommentar
Fra : Always8382

Dato : 04-02-07 20:33

Mit bud ville være www.wundergeil.dk ... Plejer at være rimelig meget til tyske biler, og fair i pris... Held og lykke.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 04-02-07 21:24

Der var lidt man kunne bruge, men kunne stadig godt bruge mere.... Vi lader den stå lidt endnu inden jeg godkender, men sidste svar er stadig det bedste.