/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
srifttype
Fra : oleho
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 02-01-07 15:18

hej
jeg har windows xp
hvordan kan jeg tilføje ny skrifttype til internet explorer:
for eks "Tamoha,fed"
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-01-07 15:29

Du lægger jo bare skriften ind i mappen fonte som ligger i mappen winXP.
Så er skriften tilgængelig i alle de programmer du måtte ønske at bruge den i.
Ammitz

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-07 15:36

Måske kan denne guide hjælpe dig http://tips.bsjh.dk/installfont/index.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 02-01-07 15:43

alle dine fonte skal lægges /installeres her:

C:\WINDOWS/Fonts/

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-01-07 18:07

Gå ind i:

Funktioner - Internetindstillinger - fanen "Generelt" - skrifttype

Vælg så det, du gerne vil have... Og hvis den font du gerne vil have ikke er der, så gør som beskrevet foroven med installation af flere fonte og prøv igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-07 18:36

Først henter du din nye skrifttype og lægger den i en mappe hvor du kan finde den igen, der efter: Klik på Start-Kontrolpanel-dobbelt klik på mappen Skrifttyper, klik på filer og på Instaler nye skrifttyper der kan du browse dig hen til mappen med den nye skrifttype, gentag processen hvis der er flere du vil instalere, din e-mail program og tekst behandling, finder selv de nye typer, men hvis du bruger dem til mail, kan de ikke vises hos modtageren hvis ikke denne også har skrifttypen instaleret, send den eventuel som vedhæftet fil