/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows er blevet lukket ned ?
Fra : import1995
Vist : 418 gange
154 point
Dato : 02-01-07 14:39

Jeg har en bærbar Fj-Siemens 1 år gammel, hvor den ved opstart nu skriver at der er fundet en fejl og at Windows er blevet lukket ned for at beskytte pc, jeg har prøvet at bruge recovery cd og XP-CD og lige meget hjælper det den skriver at den ikke kan finde harddisk, og jeg kan heller ikke få lov at starte op i fejlsikret tilstand !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-07 14:51

Det må jo være en harddiskfejl Har du prøvet at starte op med bios og så se om den kan finde harddisken ?
Mvh Sune

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 02-01-07 15:00

Har lige prøvet, den skriver SATA Hard drive, og går jeg videre ind på den står der max capacity 60012 MB, så det kan den åbenbart, hvad kan jeg gøre

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-01-07 17:54

Prøv at se efter løse ledninger, som beskrevet, er det en fejl i din puter,
der gør at harddisken ikke kan aflæses.
Hvis du ikke er KED af det, så prøv at give den et ordenligt klap,,,,?????
Kan ikke anbefale det, MEN.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 154 point
Dato : 02-01-07 19:22

Har du prøvet at sætte den til at søge harddisk i bios selv om du kan se den ? ellers prøv de.Her til sidst 1 år gammel så er der jo et års garanti igen hen med den om ikke du får hjælp her
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-01-07 21:15

Hej
Det kan være masterbootsektoren der er beskadiget, men det burde en fuld recovery, rette op på.
Prøv at gå ind i BIOS og fuind funktionen autodetect IDE-drives eller sådan noget lignende.
Som "Sunowich" også har foreslået.

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 03-01-07 09:21

Tak for svar, jeg kommer tilbage hurtigst muligt !

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 11:34

Citat
Prøv at se efter løse ledninger, som beskrevet, er det en fejl i din puter,
der gør at harddisken ikke kan aflæses.

det er jo ikke så let i en bærbar

Men jeg ved godt hvad du mener disken. Alle forslag er fine alligevel

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 08-01-07 09:22

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-07 21:21

Takker og bukker Øhh kom det så til at virke eller hvad?
Mvh Sune