/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook --> Outlook Exprees
Fra : Mirakulix000
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 08-01-03 00:09

jeg vil skifte til at benytte outlook express fra outlook . derfor vil jeg gerne overfører min adresse bog fra outlook til outlook express.
jeg vil derfor gerne importere adresse bogen, men kan ikke finde den.
Er der nogen der ved hvor Outlook placere adresse bøgerne ???
Jeg har forresten XP-pro

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-01-03 00:17

Hejsa

adressebogen fra outlookexpress ligger her

dokuments and settings >ditbrugernavn >Application Data >
microsoft> adressbook > navn.wa~ og navn.wab

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 00:17
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 00:28

Nej nej nej

Her http://www.mbinet.net/is/computersupport/outlookexpress.htm
How to Import E-mail From
Microsoft Outlook
Into Outlook Express
Please print this instruction for future reference. This process involves 4 steps:
Importing Mail Account Settings.
Importing Messages.
Importing Contacts.
Disabling the Internet Mail Account in Outlook.
It is recommended that you upgrade Internet Explorer to version 5 before importing your messages

Og så er det med billeder, så det er bare at "klø på"

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 08-01-03 00:34

Hej Uffe29
Der kom du mig i forkøbet )))

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 08-01-03 10:01

Hvad gør man hvis den skriver: Meddelelser fra MAPI klienten kan ikke importeres ???

/Philip

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 11:10

philipf
Man opretter et spørgsmål, og håber der kommer nogen og hjælper

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 08-01-03 12:37

Nej for jeg fandt selv ud af det :P

Så der var sq ingen point til dig i denne omgang - hehe

/Philip

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 12:46

æv, ingen point så må jeg vente endnu længere indtil jeg har nok til en ny computer

Mirakulix000, har du fundet ud af det ???

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 08-01-03 22:12

Ja OG Bestemt også nej
jeg kan nu se mine gamle kontakter i Express men alle oplysninger står i et felt.
med en del kommaer og " imellem de forskellige oplysninger

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-01-03 00:09

æv
Jeg ved ikke lige hvad der skulle være gået, men dine kontakter er stadig i outlook, så du kunne evt prøve forfra selvom jeg ikke ved om der måske kunne være noget der kunne laves anderledes undervejs

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 09-01-03 20:14

jeg har prøvet et par gange nu og fuldt den anviste procedure meget nøje,
men Express bliver ved med kun at gemme alle oplysninger om de enkelte kontakter
i et felt som f.eks. firstname eller lignende.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 01:25

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : Mirakulix000

Dato : 06-02-03 21:42

åhhh du har så travlt der er nogen der har et liv ved siden af bruger kandu.dk og måske glemmer sine spørgsmål....
hvis du nu kigger på den forgående kommentar (fra mig selv) så er jeg den sidste der har skrevet til dette spørgsmål...
men nej jeg har ikke fået løst mit problem så det er nok derfor jeg ikke skriver andet :o|

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 22:26

Sorry, det var en svupser...... Men det hjælper da kun spørgeren, det gik bare for hurtigt til at jeg havde set din kommentar....
Men lad os få gang i den igen
Hvilke versioner har du af programmerne ??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-02-03 19:57

??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-02-03 22:09

??

Kommentar
Fra : leifgr

Dato : 31-01-05 18:39

Har jeg mulighed for at importere en csv-fil til "kontaktpersoner" i Outlook?