/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
ribe ugeavis
Fra : hpapp
Vist : 1085 gange
100 point
Dato : 02-01-07 08:12

af en eller anden årsag modtager jeg ribe ugeavis i min mail hver dag, jeg mener ikke jeg har meldt mig til at modtage den, når jeg åbner deres mail kan jeg se hvor jeg kan tilmelde mig men ikke noget med at afmelde skal der ikke være det. hp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-07 08:43

Gå ind på deres hjemmeside og afmeld dig der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 10:53

http://ribe.ny.hveruge.dk/

du kan ringe eller skrive til dem - adresserne står øverst i venstre hjørne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-07 13:03

En god ven kan tilmelde dig uden din viden.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-07 13:48

spam !!! installer et spamfilter for eks det her - http://www.download.com/Active-Security-Monitor/3000-2092-10545561.html?part=dl-AOLActiveSec&subj=dl&tag=button

lav en meddelelsesregel og sørg for at markeret spam går i slettet post - du vil sikkert ikke se mere til den avis mere så - virker i hvertfald her og programmet er superduber

Godkendelse af svar
Fra : hpapp

Dato : 02-01-07 19:49

Tak for svaret miritdk.hp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:52

velbekomme