/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
+ 5 point til Natmaden for tip
Fra : e.c
Vist : 618 gange
10 point
Dato : 01-01-07 16:48

Det er sørgeligt, at se de få point (sølle 25) for dette velunderbyggede tip.
http://www.kandu.dk/tip15317.aspx
(ja han fandt da ud af at det måtte være det første)

Så her er 5 point som jeg ufortrødent lægger oveni.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-01-07 18:52

Jeg lægger 5 plus 10 oveni.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-01-07 18:54

Det kan godt være at Natmaden fortjener disse point Teil, men han får ikke mere end de fem jeg har lovet.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 5 point
Dato : 01-01-07 19:40

Ej hvor lækkert dette nye år2007, det kører bare derudaf !
Nu mangler der bare, at jumbojetten forlader indersiden af hovedet

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 01-01-07 20:42

Så er det tid til den store udlevering af de 5 point, som lovet.
Og der kan ikke blive til stjerner og point samtidig men masser af:

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-07 08:35

Hov-hov det er ikke nytårsløjer det her, det er hærværk af mine stjerner

Nå men solen er jo også en Stjerne

Blir spændene om du husker denne tråd til 1April

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-01-07 10:09

Jammen så må jeg hellere lægge denne ind på min lille bærbare.
http://www.clocx.tk/
Med lidt uendelig trompetfanfare og Madonna start fra 31 marts.