/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVL mini
Fra : Teil
Vist : 893 gange
100 point
Dato : 31-12-06 19:55

AVL mini freeware
Et program som indbilder folk at deres pc er fuld af virus.
Næste skridt, køb og betal så fjerner vi skidtet.
Fupmagere
eller det er ??
Citat
AVL VirusScan
Copyright (c) 2005 Antiy Labs All rights reserved.

C:\WINDOWS\IsUn0406.exe found Email-Worm.Win32.MTX

C:\WINDOWS\IsUninst.exe found Email-Worm.Win32.MTX

C:\WINDOWS\system32\clspack.exe found Email-Worm.Win32.MTX

C:\WINDOWS\system32\dllcache\mshearts.exe found P2P-Worm.Win32.Polip.a

C:\WINDOWS\system32\dllcache\wscript.exe found Email-Worm.Win32.MTX

C:\WINDOWS\system32\mshearts.exe found P2P-Worm.Win32.Polip.a

C:\WINDOWS\system32\wscript.exe found Email-Worm.Win32.MTX

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-12-06 20:05

Jeg er faktisk rigtigt ked af at jeg fik den bragt på bane . Mine tests af den var ellers lovende, men så kom der en opdatering med en masse fejl i . Så du er ikke inficeret.

Programmet kan nu godt indstilles til at slette, men da godt du ikke fandt ud af det.

Firmaet er nu ikke uhæderligt, selv om det der selvfølgelig ser skidt ud.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-06 20:08

Dette ligner noget kortspil - Hjerterfri (måske over nettet)
mshearts.exe found P2P

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-12-06 20:25
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-06 20:27

Ikke et ondt ord til dig stl_s
Min nysgerrighed skulle jo prøve programmet.
Netop efter en opdatering fortæller programmet jeg har worms
som ses i spørgsmålet.
Firmaets hjemmeside ser også ok ud.
Men en advarsel er på plads, freeware har altså en pris.
Godt nyt år til alle

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 17:36

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-01-07 21:07

Selv tak - og den hjerterfri har jeg prøvet at spille over nettet med en kineser tror jeg nok. P2P er nok fordi man kan sende beskeder under spillet.