/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cheasy-reklame
Fra : hylstar
Vist : 698 gange
80 point
Dato : 07-01-03 22:33

Hvad er det for et nummer der bliver brugt i Cheasy-reklamen ? Lidt jazz'et...

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 08-01-03 00:26

Hvilken af dem ?
Ved lidt jazzet, mener du hvor pigen løber en tur ?

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 08-01-03 11:17

Jeg så ikke den hele, så jeg kan ikke lige huske det... Men det er en reklame der kører nu,
så har de mon flere på samme tid ?
Bemærkede bare musikken...

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 11-01-03 12:02

Det er den hvor pigen løber !!! Nogle der hvem hvad det er for en sang ?

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 22-01-03 01:19

>>>>Det er den hvor pigen løber !!!

Der bliver bl.a. sunget: "The flowers, the bees, the birds on their wings...... no different....."

Håber det kan bruges.....

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 25-01-03 01:51

hylster nu har jeg søgt længe på dit spørgesmål Den italiensk 'tour de france' sang?? men kan sq ikk finde den igen for jeg har svaret til den..

angel

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 02-02-03 22:28

Det er fordi jeg selv fandt svaret og "slettede" spørgsmålet !!!
In Grit "tu es foutu"