/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VMA til M4A-fil
Fra : njandersen
Vist : 469 gange
60 point
Dato : 31-12-06 01:24

Hej.

Nu har jeg prøvet nogle forskellige converter programmer hvor jeg troede de kunne skifte en VMA-fil om til en M4A-fil, men det kunne de åbenbart ikke alligevel..

Så er mit spørgsmål så: kender i nogle programmer hvor jeg kan ændre VMA-filer om til M4A-filer?
Det gør ikke noget at det bare er en trial bare det kan ændre filerne?

Har nemlig lige fået ipod og mangler en masse sange som jeg har på min WMP men som jeg ikke kan overføre til itunes.

håber i kan hjælpe.

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-06 01:49

Prøv at læse her: http://www.riverpast.com/en/support/tutorials/convert/wma/m4a.php måske noget du kan bruge

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 31-12-06 02:21

MEn selve riverpast er et program jeg skal betale penge for.. kan det ikke gøres gratis??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-06 02:55

Jeg kender ingen måder som er helt gratis, måske andre klogere brugere blander sig, kender du Bilka´s opskrift: http://musik.bilka.dk/guides/bilka_iPod/ipod_0.html

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 31-12-06 05:57
Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 31-12-06 12:47

Tak, men desværre kunne wma-filer ikke laves om til m4a-filer i programmet :(

Men ellers tak..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-06 12:59

Hvis det er WMA filer med DRM beskyttelse, så har du problemer med at omdanne, uanset hvilken program du bruger, køb en skive som kan genskrives og brænd musikken og hent den tilbage med I Tunes

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 31-12-06 13:16

Ja det er nok det jeg må gøre, tak for svarene..