/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
windows medieplayer hjælp!!!!
Fra : chicapigen
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 30-12-06 22:09

hejsa

jeg har et peroblem som jeg håber jeg kan få hjælp til . jeg har downloadet musik fra tdc og det har jeg gjort mange gange uden problemer, men et af nummerne vil den ikke spille og der står følgende.......windows medieplayer kan ikke afspille filen. programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller den codec som filen blev komprimeret med.....
filtypen på den melodi jeg ikke kan spille er WMA. hvad skal jeg gøre ????
venlig hilsen

chicapigen

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-06 23:05

Hent SLD codec http://www.free-codecs.com/download/SLD_Codec_Pack.htm så skulle det komme til at virke

Sune

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-12-06 23:28

hejsa sunowich

jeg har downloadet programmet men den siger stadig det samme .
hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 31-12-06 00:29

hent winamp på www.winamp.com den kan altid spille den...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-06 01:11

Din musikfil kan være beskadiget under download, du har ret til flere download 3-5 afhængdig af hvilken musik nummer, slet den og benyt dig af re-download, du har jo før hentet musik uden problemer, så jeg ser det som en fejl på filen tror ikke på at andre playere og/eller codecs kan løse dit problem, er der en mulighed under fejl meldingen som for eksempel: Skal mediaplayer afspille filen alligevel? så er det et forsøg værd at klikke Ja, den kan muligvis afspilles

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 03-01-07 18:34

Tak for svaret Sunowich.
jeg har senere opdaget at det var en fejl fra tdc´s side at jeg ikke kunne afspille nummeret, det downloadede nummer fyldte 0,00 mb ja så siger det jo sig selv at den ikke kan spille det. så jeg fik mine penge tilbage. da du var den første til at svare får du pointene.
venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-07 21:24

Takker og bukker