/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS til flere
Fra : TCMathiesen
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 30-12-06 19:09

Hej
Kan i hjælpe mig, jeg ville gerne i morgen mellem Kl 23:00 og 00:00 have sendt sms til omkring 30 personer. Det er samme indhold i ved,,, Godt nytår OSV.
Jeg kan ikke finde et sted hvor det virker, jeg har TDC og skal sende til Sonofon.CBB.Telia osv . Er der et sted hvor det virker og de ikke får reklame bagefter.
Ved godt det ikke er gratis

Har den her men den virker ikke til de halve af nummerne http://www.telebesked.dk/

Godt nytår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 19:50

hvad er dit problem egentlig - du kan jo bare sende til alle fra din mobil på een gang

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 30-12-06 19:56

Det ved alle jo godt Problemet er nok at ved den tid gider jeg sku da ikke side og lege med min mobil, og kan jeg ramme tasterne på den tid nej vel.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 30-12-06 20:22

Så skriv beskeden nu - fyr modtagerne på og gem den.

Så kan du finde den i mappen 'kladder' nytårsnat og trykke send...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 20:24

nemlig bangern

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 30-12-06 20:32

Ja vildt det havde jeg ikke selv regnet ud , prøv lige at læs det jeg skriver alt det der ved jeg jo godt, det er ikke det jeg har brug for at vide.

Trode bare i de tider her, må der sku da være lavet noget ,så jeg bare kan lave det i dag og skrive hvornår de skal sendes i morgen og vupti så sker det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 20:37

jaja det er svært at trykke på en enkelt knap og ok for send

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 30-12-06 20:42

Det er da fint hvis du har en mobil hvor du kan sætte 30 stk modtager til , det kan jeg så ikke. Og hvorfor blive ved med at skrive når i ikke svare på mit spørgsmål, alt det andet er jo ikke noget jeg bruge til noget.