/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Billede
Fra : sabelfisk
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 30-12-06 01:53

Hej alle sammen, og godt nytår. Jeg vil bare høre om nogen kan fortælle mig hvordan jeg får mit billede vist når jeg skriver til indlæg, og stiller spørgsmål? Jeg har lagt det ind i min profil, men ved ikke hvad jeg mere skal gøre... hilsen mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-06 02:00

Hvis det den ludobrik vi ser her ovenover, så ind i din profil igen, rediger din profil, der har du mulighed for at up loade dit persolige ikon, ligesom du har gjort med billedet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 02:28

Og du kan bruge dette til at ''minske'' dit billede---
http://www.vodahost.com/pix.htm

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 30-12-06 03:37

nu har jeg prøvet..

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 30-12-06 03:37

æv... det virkede ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-06 04:40

Billedet er måske for stort ? det må kun være halvt så stort som det i din profil, se diskens indlæg om et program til at reducere størrelsen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 04:54

Og bare bliv VED, da denne side til tider først viser RIGTIGT

I morgen, min finger tog 2 dage om at få op og stå...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-12-06 05:49

Gå ind her:
http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=84033

Under vælg et personligt ikon
vælger du et billede, eller trykker på browse... for at vlælge et fra din egen komputer.

Billedet kommer ikke med hvis det er større end 60x75 pixels eller fylder mere end 5kb.
Det skal være et gif eller et jpg billede.

Husk at trykke på send.

når dette er gjort skal du selv opdatere siden (Tryk F5) før at du kan se om det er kommet med.

det kan være svært at holde et billede under 5kb, så prøv at lave et i både gif og jpg

dit andet billede under din profil måler jeg til at være 75x100 og da der ikke er meget forskelligt farve i fylder det 2.2kb.

Der står forresten at profilbilledet kan være 200x200, det er ikke helt rigtigt da kandu's logo
ligger oven på bunden af billedet, som så i virkeligheden kun er 200x180 .

disken's foreslag, at bruge PixResizer er ok, det er et nemt lille værktøj til at ændre billedestørrelser.
men mere kan det så heller ikke,
jeg vil foreslå dig at hente og bruge XnView da dette også kan meget andet,
bla. beskære et billede.
XnView kan hentes gratis fra .. http://www.xnview.com

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 09:03

klik på din profil (ludobrikken) - vælg rediger profil og følg dette:

Vælg et personligt ikon
Her har du mulighed for at vælge et andet ikon som vil fremstå med dine indlæg.

Upload dit helt eget ikon:

Upload ikon
For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG

Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

godt nytår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-06 09:41

Til sidst luk for browseren og åben igen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-06 18:58

Hvis det er dig som ligner en ludobrik, så har du mistet håret

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-06 19:02

Inde i profilen skal du klikke på rediger profilen.
Nederst på denne side kan du up-loade billedet, hvis det overholder følgende:

Dit billede må højst være 60x75 pixels
Dit billede må højst fylde 5kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

Så skal det nok lykkedes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 19:03

severino kunne du ikke se de andre indlæg ???

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-06 19:21

Det må være min skærm der er for lille!

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 30-12-06 22:14

sådan.. så virkede det..

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 30-12-06 22:16

hmmm jeg skal lige finde ud af hvem der skal have point..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 22:18

tillykke med det og godt nytår