/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Et rigtigt godt NYTÅR til jer
Fra : Franksp
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 30-12-06 00:05

Til alle KanDu brugere

Her i Greensborough, North Carolina, er der nu 24 grader, klokken er 17:42.

Jeg fandt lige en computer her i lufthavnen. Jeg skulle da lige prøve at bruge den, så derfor dette.

Jeg skal med et fly til Danmark, om godt en times tid. Så jeg kan nå at fejre NYTÅR i Danmark, sammen med min kone.
Desværre skal jeg via Detroit, Amsterdam og Billund. Men det var det billigste. (Hvis nogle af jer skal til USA, så er det en billig rute/tur-retur. Ca. kr. 5.000,00.)
Det er 3. gang jeg bruger den via FDM. Næsten samme pris hver gang. For at benytte FDM's Rejsebureau, behøver man ikke at være medlem. Det er jeg ikke. Jeg betaler blot et lille gebyr.

Jeg synes det kunne være "skægt" at sende en nytårshilsen til jer alle her over fra USA, inden jeg ta'r afsted.

Derfor vil jeg ønske alle brugere af KanDu, et rigtigt godt og lykkebringede NYTÅR.

Med venlig hilsen

franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-12-06 00:08

Da jeg var længe om at skrive sende, er klokken blevet 18:06

Mvh
Franksp

NU KALDER DE HEJ

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-12-06 01:17

Æ Ø Å over there?

Happy to you to, and to all otherson kanduski.

Manse9933

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-12-06 01:28

Ja det må man sige.

Det er sgu da service der vil noget. Dansk tastatur i Greensborough, North Carolina.

Men godt nythår anyway

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:50

Maseltov/
Og alt andet sand i støvlerne fra mig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:52

Husk at pakke dit VAND/ og andet ordentligt,
Danskere skal vel nødig have en terrorist, med et ''HYL''
i flyveren

Godt Nytår

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-12-06 02:55

Frankieboy - festligt!

The same to you!

Aunty

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-12-06 08:20

walkommen hjem, når du når de danske strande, høh. vådt vejr.
...aase

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-12-06 11:02

Jæhr!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-12-06 13:38

Frank Super Proff
Hawdy & see u later aligator

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-06 21:08

Osse gidt Nytår til alle herfra - med en kærlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-06 21:08

Osse godt Nytår til alle herfra - med en kærlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-12-06 00:23

jamn osse en hilsen herfra...
Troede du havde penge nok ?
Hvorfor al den besvær?
Men du ønskes et godt nytår..og jeg håber du kommer dit indre nærmere i dette år

Penge er godt...men ikke det vigtigste..

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 31-12-06 00:37

Øh, mango - hvad svarer du mon på?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-12-06 00:42

sku man svare på noget?

Det tror jeg faktisk ikke Hanne!

Frank er ude på et sidespor...synd for ham..han skulle finde ind til sit hjerte.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-12-06 04:23

Jam, mango - hvoffor er Franksp ude på et sidespor?

Jeg kan ikke se noget i hans indlæg, der indikerer noget.....

øhhh

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-12-06 07:36

måske har frank lånt pengene af mango?
nej vel, men så øøøørrrh....?

og hanne, hvad med dig? skulle du ikke ligge og sove i din seng, i stedet for at tænke på franks sidespor?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-12-06 12:08

Jow, aase, men den smed mig af!

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 01-01-07 08:44

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-07 08:52

Øhhh - Kandu ikke lige forklare de uindviede, hvordan hulen du fik skrevet Æ -Ø - Å mens du var i Greensborough, North Carolina???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-07 11:57

Franksp - det er ikke de store forventninger, du har til et svar, hva'?

Men takker for årets første poænger!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-01-07 23:29

Kære 1111 mango

[CITAT]eg, man svare på noget?

Det tror jeg faktisk ikke Hanne!

Frank er ude på et sidespor...synd for ham..han skulle finde ind til sit hjerte. [/CITAT

Hvad ved du om dette. Dette indlæg er ikke pæt af dig. Hvis du ikke er "Centrum, eller er samlingspunktet" er du ikke tilfreds med dit handicap. Pas på med hvad du skriver. Der er andre der optager dette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-07 23:44

Citat
mangorossa

Dato : 31-12-06 00:42

--------------------------------------------------------------------------------
sku man svare på noget?

Det tror jeg faktisk ikke Hanne!

Frank er ude på et sidespor...synd for ham..han skulle finde ind til sit hjerte.

Måske er det indsiderviden, der er sendt ud mellem sidebenene.

Ja ja, man skal passe på med hvad man giver af oplysninger.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-01-07 10:28

Ja, jeg tror også, det er noget ifm en tidligere samtale/tråd.

Og så var det jo nytårsdag...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-01-07 10:35

Gisp..................det virker ikke rart.

Det lignede ellers en "hej med jer" tråd...............................