/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam hjælp..
Fra : BentSimonsen
Vist : 788 gange
200 point
Dato : 29-12-06 16:37

Heyy, har lidt bøvl med steam..
For ca. 1½ år siden oprettede jeg en Steam-Account.. Men brugte den aldrig..
Godt 1 år siden, ville min bror have installeret et eller andet steam relateret spil.. Så han fik min konto.. Og har brugt den lige siden..
Nu vil vi gerne spille CS mod hinanden.. Så oprettede en ny konto.. Men hjalp ikk så meget..
For min kopi af CS, er registreret med den anden bruger.. Som han bruger..

Hvad kan man gøre??

Accepteret svar
Fra : thetof91

Modtaget 210 point
Dato : 29-12-06 17:30

Du kan købe et nyt spil eller be din lillebror om at købe en ny så du kan få din egen bruger igen....

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 29-12-06 17:54

Har lige skrevet til steam.. For at se om de kunne hjælpe..
Men ellers har du sikkert.. Et nyt spil..
Tror ikke han ville være særlig interesseret, i at gi min konto tilbage.. Da han har omkring 5 spil installeret..

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 04-01-07 00:34

Har lige haft en længere snak med, en supporter fra steam..
Men problemet løste sig selv, da jeg loggede på med min anden brors konto..
(vidste ikk han havde en, da jeg skrev spørgsmålet)
Men kan ihvertfald spille online igen..

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 04-01-07 00:35

Tak for hjælpen thetof91.