/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fuld skærm
Fra : mikmeier48
Vist : 951 gange
100 point
Dato : 29-12-06 12:06

Jeg har før fået god hjælp på dette websted og vil derfor prøve igen.
Jeg kunne godt tænke mig at spørge hvad jeg skal gøre for at få browseren til at gå i fuld skærm når jeg går på nettet (ikke startsiden) og klikker på et nyt vindue.
I øjeblikket skal jeg selv trykke på fuld skærm og det er sgu ret irriterende og jeg håber det kan laves om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-06 12:08

maksimere og genstarte så din pc husker indstillingen

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 29-12-06 12:21

Det lyder godt, men hvordan gøres det helt bogstaveligt?

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-06 12:24
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-06 12:24

klik på det røde kryds (maksimer) - genstart din pc

et lille ps - af og til skal det gøre over et par gange afhængig af pc´en

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 29-12-06 12:41

Tak for dit svar, som lykkedess!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 29-12-06 12:44

Du gør det lettest og bedst ved at bruge F11 tasten
Når du ønsker fuld skærm taster du F11 og når du vil tilbage til normal visning taster du F11 igen. Det er da simpelt og hurtigt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-12-06 13:24

Var så lidt.
Det kan være du skal gentage det, hvis du åbner links i samme vindue,
men nu ved du hvordan.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-12-06 13:40

Jeg prøvede dit trick Disken...............................nu kan jeg ikke finde min browser..............