/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Diablo II
Fra : thor19
Vist : 698 gange
25 point
Dato : 29-12-06 10:59

Hej alle.. er der nogen der kan fortælle mig hvordan man bruger the hoadric cube i diablo til at lave et lang socketed sværd.. cain siger man skal a et svær og gems og så transmute! men der sker ikke rigtigt noget når jeg prøver?? hvorfor gør der ikke det??

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 29-12-06 14:25

Du kan prøvede at kigge på den her hjemmeside.. www.d-2.dk Måske står det der brugte jeg da jeg spille D2...

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-12-06 15:40

Dit sværd må ikke være magisk dvs.: det må ikke have blå skrift på. Det skal være et helt almindeligt long sword.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 29-12-06 16:26

long sword?? arhh jeg har kun prøvet med broad sword prøver det andet..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-12-06 19:32

Ja, prøv det. Hvis du skrivebeskytter først, kan du prøve et par gange og se, om det bliver det samme.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 30-12-06 00:11

hehe nu er problemet bare at det er umuligt at finde et long sword der ikke er lidt magisk eller noget...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-06 16:13

Ja, du kan nok ikke købe det. Du er nødt til at finde det. Hvor langt er du i spillet?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 01-01-07 15:11

Ja men det er ikke sådan lige til at finde.. er i 3. verden nu.. har været tilbage og kigge i den første verden.. men kan ikke rigtig finde nogte..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-01-07 05:58

Prøv der, hvor man render rundt i ørkenen, og hvor det bliver mørkt, første gang man kommer. Kan ikke lige komme på, hvad det er den hedder. Men det er den bane, hvor man ender med at få toppen til the Horadric staff. Det sker, man får et på en af de baner.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 03-01-07 20:08

okay.. har fundet et ganske alm long sword men da jeg puttede det i og 6 gems skete der ingen ting med sværdet?????

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-01-07 21:49

Havde du skrivebeskyttet først?? Det håber jeg, for det er godt nok mange gems at miste. Foruden maset med at få sværdet. Hvilke gems brugte du? Hvis jeg kan nå det i morgen, prøver jeg lige at lave et - hvis det så heller ikke kan lade sig gøre, så vil jeg tro, det er (endnu) en fejl i spillet.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 25 point
Dato : 05-01-07 21:37

Jeg kan desværre ikke spille Diablo, for der er noget i vejen med mit grafikkort. Så jeg kan desværre ikke prøve at lave et soc. sværd lige med det første.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : thor19

Dato : 05-01-07 22:21

Okay det er helt iorden.. jeg mistede ikke mine gems for der skete jo intet da jeg prøvede og lave et sværd..

Kommentar
Fra : RMoD

Dato : 09-01-07 23:47

Hvis det er fordi du spiller på nettet , og du er blevet "boostet" , og du så bare har fundet cuben , så kan du ikke bruge den .

Du skal selv finde alle delene til at "lave / få" den .

MvH

DK - RMoD - 07' . !

Godkendelse af svar
Fra : thor19

Dato : 10-01-07 14:57

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-01-07 13:08

Selv tak. Det var jo desværre ikke meget hjælp.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bowfer

Dato : 28-04-08 21:32

Svare på dit spørgsmål og det kan godt lade sig gøre at socke et Magic/blåt våben :)
Håber det kan bruges:
3 Standard Gems (normal) og 1 Socketed Weapon (Hvilken som helst type) = 1 Socketed Magic Weapon (af samme type)

3 Flawless Gems + 1 Magic Weapon = Socketed Magic Weapon

1 Ral Rune + 1 Amn Rune + 1 Perfect Amethyst + Normal Weapon = Socketed Weapon af samme type
The number of sockets created will vary.

MvH: Martiin/BowFer