/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Værktøjslinjer på menulinjen
Fra : mose1992
Vist : 447 gange
40 point
Dato : 28-12-06 23:15

Ja... jeg ved ikke helt om det her er det rigtige sted at ligge det her spørgsmål ind... men her er det: Hver gang jeg starter computeren op ligger der en værktøjslinje "værktøjslinjen sprog" og jeg fjerner den. Men så er den der igen når jeg starter op igen næste gang... og det driver mig til vanvid.

mose1992

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-06 23:32

Hejsa.

Kontrolpanel > sprogindstillinger > Sprog > Detaljer > sprog-bar
fjern flueben

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-12-06 00:21

Eller:

Højreklik på nederste værktøjslinie og vælg: EGENSKABER og derpå: VÆRKTØJSLINIE
og fjern fluebenet ved "Værktøjslinien Sprog"
Så ser du ikke den mere.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-12-06 00:35

Undskyld jeg skrev forkert.
Du skal kun højreklikke på værktøjslinien og vælge: VÆRKTØJSLINIE
og så fjerne fluebenet ved "Værktøjslinien Sprog"

God nat!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-06 10:03

du kan også højreklikke på den og vælge luk værktøjslinien sprog

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-12-06 10:31

Yes mirit, men tror du ikke, den kommer igen, når man ikke først fjerner markeringen på flg, måde:

Højreklik på værktøjslinien og vælge: VÆRKTØJSLINIE og fjern fluebenet ved:
"Værktøjslinien Sprog".

Hvis ikke man gennemfører den procedure og kun lige lukker den, som du siger, så er det jo den kommer igen, når du starter næste gang.
Og mose1992 vil jo ikke se den, for så bliver han vanvittig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-06 10:35

haha - ligemeget hvad jeg gør så kommer den ikke igen - men det kan jo variere

stakkels morse1992 - lad os håbe på at indlæggelse på lukket afdeling ikke bliver aktuelt

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 29-12-06 10:49

Ok, mirit, men nu kan mose1992 jo se, at vi forsøger at hjælpe ham,
så bliver han vel ikke helt tovlig.

Godkendelse af svar
Fra : mose1992

Dato : 29-12-06 13:15

Tak for svaret CiviC.