/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opløsning af windows-logo
Fra : Squarna
Vist : 429 gange
500 point
Dato : 28-12-06 21:18

Hej med jer!

Kan man ændre opløsningen af windows-logoet der kommer når windows starter op?
Mit logo ser ud af helvedes til fordi det er så pixeleret...

Hvordan gør man?

Tak og godt nytår
Mvh Squarna

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 21:24

højreklik på skærmen - egenskaber - indstillinger - sæt skærmopløsningen op eller ned

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 21:26

hvilken opløsning kører du med og hvilken slags skærm ???

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-12-06 21:31

Det har intet med opløsningen når windows er startet at gøre...
Det er logoet der er på skærmen mens windows indlæses jeg vil skifte...

Jeg bruger 1280 x 800. det er widescreen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 21:41

har du prøvet at indstille i udseende - effekter - cleartype ???

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-12-06 21:45

det er noget med skærmskrifttyper.. hvad skulle det hjælpe?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 28-12-06 23:14

hvor meget ram er dit grafikkort på ??

hvis det er onborad grafikkort så

i bios er der en linie som angiver hvormeget ram der skal/må bruges til skærmkortet
hvis står til 32/64 MB så sæt det op til enten auto eller 124/256mb ram.
husk bare det tager fra den alm. ram

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-12-06 00:13

Du kan bruge dette program, du kan også selv lave dine egne screens, meget simpelt
og det virker.
http://www.steenmartinsen.dk/dex/programmer/Logon%20Studio.rar
Og du kan hente skins her.
http://www.wincustomize.com/Skins.aspx?LibID=26

Annuller spørgsmålet
Fra : Squarna

Dato : 31-12-06 15:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål...