/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung D900 Dansk menu
Fra : niller59
Vist : 582 gange
300 point
Dato : 28-12-06 21:07

Hej - Har købt en D900 men med Engelsk menu - Hvem kan lægge en Dansk menu på min telefon ?.
Samsung er meeeget lange i spyttet ( det kan vi ikke - vi anbefaler at købe en med Skandinavisk Meny !!) Telefonen er dejlig , men jeg savner Dansk til SMS T9.
Køb i øvrigt ikke telefon hos Pixmania.Com , det er med Engelsk menuer - ellers er de billige / hurtige med levering.
Med venlig hilsn og godt Nytår til alle
Niller 59

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 29-12-06 06:07

Hejsa - Prøv og søg efter råd her: www.mobil-forum.dk
De er flinke til og hjælpe

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 29-12-06 11:50

Hæ-hæ!
Er de få penge sparet, i forhold til besværet, pengene værd?
Jeg har ved flere lejligheder købt elektronik på nettet, men altid valgt produkter, hvor der var dansk, eller i hvert fald skandinavisk menu!
Det kan gøre produktet lidt dyrere, men stadig meget billigere, end DK priser!
Eksempelvis blev mit kamera(3200kr.) ca 200kr dyrere, end billigste pris, uden dansk menu!!!

Gert

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 29-12-06 14:12

Hej Gert
Det er svært at lære af andres fejltagelser , men hvad kan jeg bruge dit svar til ?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 29-12-06 17:07

Jeg ved at Pixmania skriver på hjemmesiden, at der ikke er danske manualer/menuer i deres produkter og alligevel køber folk hos dem?!!
Derefter kan de ikke forstå, der ikke er nogen, der vil hjælpe dem "gratis" til de danske menuer/manualer!
Du finder disse spørgsmål i hobetal, på diverse hjemmesider og meget få af dem, træffer på én, der forbarmer sig over dem(de fleste griner lidt, ligesom jeg)
Hvis du endelig finder én(uautoriseret), der kan smide ny software i telefonen, er garantien for det første røget, for det andet, er prisbesparelsen længe væk!!
Ærgerligt for dig og mange andre i din situation, men det er bare fakta!!

Gert

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 01-01-07 09:40

Hej Gert
Jeg forstår ikke hvorfor du er tilmeldt KANDU , er vi ikke her for at hjælpe hinanden ? Når man som dig kun har hån tilovers for folk der " ikke er så kloge som dig " , var det måske et andet forum du burde boltre dig i !!
Man kunne få det indtryk at du er nært tilknyttet branchen !
Jeg håber at DU har bevaret grinet ind i det nye år, Jeg har kun hovedrysten tilovers for din holdning !
mmvh
Niller59

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 24-02-07 09:07

du kan bare gå ned i en tdv eller sonofon og spørge om de kke vil sætte en dansk menu ind.. det koster ned 50-100kr