/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bagklap
Fra : missjosephine
Vist : 635 gange
50 point
Dato : 28-12-06 13:43

hej igen
jeg var rimelig uheldig lørdag den 16 dec. at få raceret min dejlige AUDI 100 med maling, brosten og en totalt knust bagklap. (og bagrude).
måske har nogen ligefrem set den på tv...der blev den vist et par gange...efter de ubehagelige uroligheder udenfor min gadedør....
er der mon nogen der har en anelse om, hvor søren jeg kan finde en "ny" bagklap til den...den skal være sølvgrå og til en årgang 1990.
det vilvirkelig kunne gøre mig en anelse gladere, hvis der er nogen der kan hjælpe mig...
godt nytår til alle AUDI elskere....
ciao fra missjosephine.............................................¤¤¤¤¤

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-12-06 13:51

Prøv at kigge her:
http://www.autoophug.org/

Kommentar
Fra : geu

Dato : 28-12-06 14:57

www.dataophug.dk Eller her..

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-12-06 15:09

ih! hvor er jeg glad for alle de links i sender til mig...jeg skal nok være heldig tror jeg....vil virkelig lede for alle pengene, så min elskede dejlige bil kan blive som en næsten ny igen...
skønt........men bliv endelig ved at sende links.....det luner....
en audifan...miss.j

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-06 16:27

På mit link er der en bagklap (3-5 dørs) til din Folkevogn/DKV
.........................Blåmetal er da også pænt............................
Finder du noget kan det hentes hjem via ophugger i nærheden af dig.
http://www.autoophug.org/
>søg dele på lageret
>bilmærke audi med pil
>audi 100/200 83-90
>vælg dele > bagklap 3-5 dørs

Københavns største ophugger........... www.kbhophug.dk
TELEFON: 3254 6554
Refshalevej 167 A
1432 København K

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-12-06 17:06

Nej, sikke noget svineri...de S..... ballademagere der ikke har respekt for andres ejendom

Her er en database hvor du kan søge blandt en masse tilmeldte ophuggere.

http://huggernet.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 28-12-06 18:17

hej e.c.
tak, men min audi er altså ikke en folkevogn....men en ægte audi 100 fra 1990 og der skal altså ikke nogen blå på når den er sølvgrå...heller ikke hverken en 3 eler 5 dørs, men en 4 dørs...det link du har sendt har jeg lige fået ovenfor..og det andet til dem på refshalevej kan ikke komme frem....
men du skalha tak alligevel og godt nytår..
min audis fortvivlede mor....miss.j.

Godkendelse af svar
Fra : missjosephine

Dato : 22-01-07 20:48

Tak for svaret e.c.
jeg fandt endelig en bagklap i fredags i den nøjagtige amme farve..et sted jeg slet ikke havde forstillet mig....efter at ha ledt en hel måned...
ciao j.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 21:02

Der er ikke noget ondt i en folkevogn.
Men altså en AUDI er faktisk en videreudvikling af DKW som er overtaget af VW.
DKW Junior vandt mange løb på Roskilde ring.