/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2003
Fra : ipbirk
Vist : 826 gange
50 point
Dato : 28-12-06 12:11

Hej
Jeg har fået et lille irriterende problem efter jeg har installeret Word 2003. Når jeg åbner Word, så åbner jeg samtidig opgaveruden som ligger sig i højre side af vinduet og fylder en del, jeg kan manuelt fjerne den hver gang, men der må være en mulighed at den ikke popper op. Når jeg hK på opgaveruden kan jeg fjerne fluebenet i opgavestarter, men når jeg starter op igen, så er den der stadigvæk

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 28-12-06 12:28

Du går op i Funktioner - Indstillinger - Fanebladet Vis og der fjerner "fluebenet" i Vis opgaverude, så er den væk for stedse

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-06 12:30

Funktioner - instillinger - vis (fjerne flueben ved opgavestarter)

Sådan er det i Office XP - det er sikkert ikke anderledes i 2003

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-12-06 12:42

enig med begge ovenstående - men prøv lige at genstarte maskinen så huskes indstillingerne

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 29-12-06 11:35

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-12-06 11:37

Velbekomme ipbirk - og Godt Nytår

Clou