/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Mathias Cornelius Jensen
Fra : thoustrup
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 28-12-06 00:23

Min svigermors far hed Mathias Cornelius Jensen og han er født den 4. januar 1906 i Vilsbæk ved Kliplev, og han blev vognmand, mødte min kones mormor, uden af det blev til fast forhold, fik dog en datter i december 1938.
Det er faktisk alt hvad vi ved om ham, hvad blev der af ham? Blev han gift? Har min svigermor nogle søskende, (godt nok halve, men alligevel)? Hvor boede han? Hvornår døde han? Hvem var hans forældre, så vi kan søge bagud?

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 28-12-06 01:11

besøg min morfars hjemme side læs på den han hår op i sådan noget der er masser af link til sådanne sider den hedder www.larsensverden.dk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-12-06 19:32

Du ved jo thoustrup at slægtsforhold, der søges på nettet, helst skal være over100 år gamle,
men måske kan du være heldig at finde en ældre lokal person, der har kendt vognmanden,
og dermed din svigermors familie...

Prøv eksempelvis i sognetræf:
http://www.sognetraef.dk/index.asp?a=result&SognId=1931

at kontakte Kaj her med denne hjemmeside:
http://home24.inet.tele.dk/kem/

måske kan han hjælpe dig videre...

Og så en lille bøn,
kan du ikke undskylde for mig i spørgsmålet lige før dit?

Sent i går aftes prøvede jeg at være morsom,
og det var slet ikke hensigten at gøre grin med spørgsmålet/spørgeren:

>Han blev skilt før sin død i 1958...
Sjældent at man bliver skilt efter sin død, Svend

Begge oplysninger er relevante nok, både at han bliver skilt og at han dør i 1958,
det var kun sammenstillingen, der på det tidspunkt morede mig.

Alle de andre oplysninger/spørgmål jeg kom med:
"Osgar som mit bedste gæt på et Ansgar lignende navn med O" osv er alvorligt ment,
og jeg fortryder bittert min spøgefulde bemærkning...
Svend, der desværre er blevet udelukket fra spørgmålet og ikke kan undskylde selv.

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 10-02-07 16:18

jeg lukker pga. tiden