/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter Strike:Source cd-key?
Fra : Kyck
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 27-12-06 23:23

Er der nogen som har en Counter Strike Source cd-key? Til salg? eller en jeg kan få?

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 28-12-06 01:05

www.torrent-finder.com søg efter spillet hent e crack med key og brug kun keyen

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 28-12-06 09:51

Du kan lige så godt købe det i en butik.. For hvis du køber af folk er det ikke sikkert om de har brugt den, for er den brugt en gang virker den ikke igen, fordi det man bruger den til er at lave en bruger....

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 28-12-06 16:17

Hvis man bruger en cracked version kan man så ikke risikere at Valve banner din ip... så jeg heller ikke kan bruge mine alm. accounts?

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 28-12-06 17:55

1. Det er ikke Valve men steam... Hva mener du med cracked version?? Hvis de banner ip kan du bare lave din ip om... Hvorfor sku de banne dig?

MVH Thetof91

Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 29-12-06 00:39

Altså har fundet det her?

http://thepiratebay.org/tor/3515116/PacSteam_%5Bcracked_Steam_with_all_games

Og der virker rent faktisk, men kan Steam gøre noget for at stoppe mig?

Kommentar
Fra : thetof91

Dato : 29-12-06 08:52

Hvis læser de ting folk har skrevet på den hjemmeside siger de jo det ikke virker... De siger når den prøver log ind siger den ikke kan log ind også sådan nogle ting... Så tror ikke du skal prøvede at bruge det, det kan os være det er en keylogger... SÅ LAD VÆRE MED AT DOWNLOAD...!

MVH Thetof91