/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VISTA...licens-antal
Fra : yearhouse
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 27-12-06 16:03

Hej....Og godt nytår til alle...(nu er det jo kun JulsMinde)

NÅh...ikke mere plat.

Når eller hvis jeg køber den nye Vista...Kan jeg kun indlæse den på éen computer, eller kan jeg "dele" den med datteren?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-06 16:09

Den skal og kan kun registreres på een comp. Den suser ud på nettet og blafrer med sit windows flag.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-06 18:14

Tak tak............men er der ikke noget med, at XP´en er incl tre licenser....eller er jeg på sidespor?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-12-06 18:28

Forveklser du det ikke med et tilbud på Office inkl. 3 brugerlicenser?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-12-06 18:32

Du må gentage indstallationen et antal gange, men ikke "køre" med det antal samtidig.
Altså genindstallere på forskellige comp. men der må kun være een "kørende"

Hold lige øje med om din comp kan håndtere Vista.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-06 18:32

Tak for svaret e.c. Tror vi vil vente. XP´en kommer jo nok noget ned i pris snart?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-12-06 18:35
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-12-06 18:39

Jeg har en engelsk version af Vista, som er en prøveversion og den holder til sommer.
Jeg køber ikke nogen Vista foreløbig - ej heller nogen office 2007.

Det bliver Linux og open office jeg vil satse på fremover. (gratis at kopiere/hente ned.)