/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Billigt løbebånd
Fra : Kjeldbjerg
Vist : 1728 gange
150 point
Dato : 27-12-06 15:45

Skal ud og have købt mig et løbebånd (uden motor), og synes jeg har kigget i alle shops på nettet uden at kunne finde noget, havde faktisk forestillet mig at man kunne få et til omkring 1k-1200 kr, men er jeg helt galt på den, eller kigger jeg de forkerte steder?

Kommentar
Fra : peter-hansen

Dato : 27-12-06 15:54

hej du
På siden "guloggratis" er der et par stykker til salg.
De er godtnok brugte,
men jeg tror nu at det er en go ide,
at se på brugte først,
og ikke mindst til din pris.
God søgning
Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 19:12

Der er også en del brugte til salg her http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp i alle prislag

Det billigste løbebånd uden motor jeg kan finde koster ca. 2.500 kr

http://www.bm-fitness.dk/index.htm?index=products.asp?CategoryID=4

Kommentar
Fra : jojoee

Dato : 07-01-07 12:42

Hvorfor skal det absolut væra en uden motor?