/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
PC-cillin2000/2002
Fra : mikesav
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 07-01-03 16:43

Jeg har nu igennem flere dage prøvet at fjerne min pccilin 2000 for at installere 2002. Mit problem er at første gang jeg prøvede meldte min maskine at der var sket en alvorlig fejl, og siden dengang kan jeg ikke få resterne væk så jeg kan instalere den nye version.
Prøver jeg at geninstalere 2000 spørger den mig om jeg vil fjerne den, men der kommer konstant en fejlmeddelse, så jeg kan ikke komme videre HJÆLP?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-01-03 17:06

Er du ligeglad med de programmer der ligger på harddisken eller kan du evt flytte dem til et ander drev,
kan du starte op på 98/me boot disk og slette harddisk.download den her:http://www.bootdisk.com/
brug fdisk til at slette partition.genstart prøv så at boote fra win 2000 cdrom !

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 18:54

Jeg bruger selv PC-cillin 2000. Nu har jeg ikke til hensigt at skifte til 2002, da den har en firewall tilknyttet, og min kombination af XP-firewall og Bitguard-firewallen kører rigtig godt. Kan du ikke opgradere fra 2000 til 2002 uden at skulle afinstallere 2000? Jeg har ikke hørt om problemer med "rester" hos PC-cillin, men det er et generelt problem ved flere andre f.eks. Norton. Du bliver nok nødt til at hente RegCleaner. Med det lille program kan du fjerne resterne af pc-cillin. RegCleaner er nemt at bruge. Du skal iøvrigt lige vide at PC-cillin 2003 er lige på trapperne og iflg. PC-cillin Nordic så kan den downloades fra den engelske side. Jeg kommer lige tilbage med et link til RegCleaner og den engelske PC-Cillin side. Just a moment please!

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 18:59

Her er så de relevante adresser:

RegCleaner:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Engelsk side med den spritnye PC-cillin 2003:

http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry?SP=10007&SID=38152&CID=0&DSP=0&CUR=826&PGRP=0&CACHE_ID=0

Iøvrigt hvis du skal have fat i PC-Cillins nordiske kontor så er adressen her:

TREND MICRO Denmark c/o
Nordic Office Trend Micro, Inc.
Fred Olsensgt. 3b
0152 Oslo - NORWAY

Peter_Hauff@trendmicro.com

+47 22 86 24 40
+47 22 86 24 41