/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung D900 Ultra Edition 12.
Fra : gade22
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 26-12-06 19:33

Hey alle sammen.

Er på jagt efter personer som har denne telefon. Vil gerne høre om ulemper og fordele ved den..?

Og lige en ting mere kan man sætte mp3 på sine sms lyd.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-12-06 10:58

Jeg har ikke fundet nogle trælse ulemper ved denne telefon.
Men (og det er nok bare mig) jeg er træt af, at når man trykker midt på joysticket, så åbner den en wap side.

Med hensyn til kameraet ,så skal du holde det meget stille og længe, ellers ser det ud som om, at du har har taget et billede i en brandert.

Ang MP3 toner som sms, må jeg være svar skyldig. Jeg kan kun sige, at jeg har ikke kunnet gøre det endnu, men det kan dog være fordi jeg ikke har tjekket det godt nok.

på mobiltest.dk er der forøvrigt en test af den telefon.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 27-12-06 11:01

Jeg har ikke fundet nogle trælse ulemper ved denne telefon.
Men (og det er nok bare mig) jeg er træt af, at når man trykker midt på joysticket, så åbner den en wap side.

Med hensyn til kameraet ,så skal du holde det meget stille og længe, ellers ser det ud som om, at du har har taget et billede i en brandert.

Ang MP3 toner som sms, må jeg være svar skyldig. Jeg kan kun sige, at jeg har ikke kunnet gøre det endnu, men det kan dog være fordi jeg ikke har tjekket det godt nok.

på mobiltest.dk er der forøvrigt en test af den telefon.

Accepteret svar
Fra : karsten62

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-06 06:00

har haft en i 3 md. og er godt tilfreds. man kan ikke bruge mp3 til sine sms. eneste ulempe er kameraet som skal holdes meget stille.
det kræver lidt øvelse at bruge joysticket,

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 19-01-07 12:57

Tak for svaret karsten62.