/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
købe xp - hvor - pris ?
Fra : jkrjk2
Vist : 959 gange
500 point
Dato : 26-12-06 17:01

Hej!
Jeg er så uheldig, at jeg har købt en maskine med ulovlig xp pro på.

Jeg kan ikke bruge tippet fra : http://kandu.dk/tiphist.aspx?tid=12277
da jeg slet ikke kan vælge "administrer tilføjelsesprogrammer".

Jeg må vel starte forfra med enteb home eller pro, men kan jeg nøjes med at købe denne udgave og så lægge den ind i stedet?
http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/Showproduct.aspx?ProductId=1025318&Tab=ExtendedSpecification

Eller skal jeg købe helt anden (og dyrere udgave)?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-12-06 17:08

? kan maskinen køre Vista
http://www.shg.dk/

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 26-12-06 17:09
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-06 17:10

Hvorfor en engelsk version ?????

Til januar kommer vista - OEM versionen koster ca 8-900 kr.....

XP bliver snart til "foræringspriser"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-06 17:24

Du kan købe XP home for 709kr. hos www.prishammeren.dk klik på Software og på Microsoft rul lidt ned, så er den der

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-06 17:32

Den kan købes for 593kr. 626kr. incl fragt : http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=N09%2D01189

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-12-06 17:36

vista til 8-900kr er så skrabet så den ikke er pengene værd
vista kommer i mange udgaver og kommer nemt op på flere tusinde.
Som altid lyder det fantastisk, og det gjorde det også da XP kom,
men der er dog kommet over 250mb opdateringer, og bare for 14 dage siden 7 rettelser
(læs sikkerhedsproblemer)

køb en XP Mediacenter DK, det er den billigste måde at få en XP-Pro , ja og så kan du jo bruge mediacenterdelen, eller lade være !

prismæssigt burde XP-MCE kunne fås til ca 800.- (jeg har dog ikke tjekket prisen, men det gav jeg)

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-12-06 17:49

Den "udgave" du har fundet til 291 kr er en bog - brugsanvisning- til xp.

Den kan da være rar at have, men er næppe det du ønsker.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-12-06 17:56

jeg tror ikke på prisen på http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/Showproduct.aspx?ProductId=1025318&Tab=ExtendedSpecification

det virker lusket at kunne få en XP-Pro til 291kr , også selv om at det er en engelsk udgave,

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-12-06 17:57

hæ-hæ transor jeg hoppede på den

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-12-06 18:42

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=179&Parent=6&Sort=&Gallery=&Producent=360&Rating=&Max=&Soegeord=Windows+XP&Equal4=&Equal190=&Equal215=&Submit.x=24&Submit.y=11

jeg ville selv købe en Windows XP Media Center til ca. kr. 780,- (= WinXP-Pro med en media overbygning) og så samtidig sikre mig at jeg får en Upgrade-kupon til til Vista med i købet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-12-06 20:54

MediaCenter har INTET at gøre med en ÆGTE ViSTA
Sorry to skrive, d ukan få den som en HOME ??? for omkring 8-900.-
Hvilket er billigt - om din Pc kan klare udgaven. kan den køre en XP - home
kan den køre en VISTA home,,,,,,,,,,,
Samme udgave, med med lidt mere forbedret grafik, og et backup system.
der vel er pengene VÆRD

Og så køb en 32 Bits _ hvis du ikke har den sidste NYE/ DYRE proseccor.
Bare fordi det er nyt, nehøver man ikke de store KRÆFTER.

Har selv kørt kompatilitets programmet, der er nævnt.
Og det virker IKKE, medmindre du har en 64 Bits processor

Men som skrevet, kan du køre en almindelig XP ???
kan du også køre en VISTA

Men det er sikkert fra dem, der ikke har afprøvet VISTA
du får flest kommentarer fra.
Da de intet KENDER til den.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-06 21:03

Til gængæld holder vi hovedet koldt "disken"

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-12-06 22:22

???????
Var det en ÆGTE vista/vittighed........ØHHHHHHH

Som jeg har skrevet før, hvad F_______skal man med alt
det nye, ''som heller ikke virker''
det første du får at VIDE ER, AT DER NYE OPDATERINGER.

Hæ......

Har prøvet skidtet, og de kan ikke holde hvad de lover.
Men sikkert ikke den største nyhed.

Personligt ville jeg gå over til LINUX - eller det der er værre
Men så står man JO PLUDSELIG_____

de gamle SKIDE programmer, er kombatible med LINUX

ALTSÅ, ER DER kun windows - vi skal følges med.
hvis man vil snakke med andre______o.s.v

Håber der er nogen, der ved ????
hvad JEG IKKE MENER,,,,,,,så hører jeg meget gerne
fra en LINUX:____ditto

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 500 point
Dato : 26-12-06 22:28

Undskyld mig lige EN gang mere.

Men var problemet BARE at du ikke kunne hente en IE 7
Så har jeg NØGLEN- til dig, og den er ÆGTE_ men ikke SKILT
DU KAN HENTE alt hvad du vil.

Men smid den lige over PM, da jeg se refi _____
og andre er med på en lytter.

Du kan have en ÆGTE XP PRO på 5 sekunder.
Men pas lige på alt det der følger med en PRO.....

Siger ikke mere______

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-12-06 22:30

S_O_R_R_Y____________
PM

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-12-06 22:31

Helst inden jeg får en KAT, LIGE I Nødderne.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 27-12-06 07:49

hej jkrjk2
du kan købe xp pro dk opgradering for 688 kr hos shg data søg på varenr:910203
du skal bare installere den på samme partion som din pirat udgave så bliver den til en lovlig ,
du kan også starte på en ny formateret hd , men så kræver det at du har en orginal win 98 og op efter.
mvh hardy

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-12-06 11:19

Jeg har en ubrugt original XP home ed. på CD-rom til salg for en plovmand. Så slipper du for bøvl...
kontakt soender52@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 30-12-06 01:01

Tak for svaret disken, som fik mig op at køre igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-01-07 19:59

Var SG_ så meget

Og det kører vel stabilt.
_______
Hvad jeg DOG ikke gør....
MEN IKKE FOR PENGE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Refi______øh
Citat
Til gængæld holder vi hovedet koldt "disken"

Hvem har nu ædt min kat' s mad

Takker, har haft MUS - siden sidst....
mvh