/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Arrays/flash
Fra : Lubin
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 07-01-03 15:02

Hej der. Hvem kan hjælpe mig med en forklaring på arrays i flash samt et let eksempel herpå? (Også gerne en forklaring på arrays i asp + et eksempel herpå)
Takker.

Kommentar
Fra : _psk_

Dato : 09-07-03 09:02

Hej
Jeg har arbejdet en smule med (eksterne) arrays og flash i forbindelse med små quizzer mv. Men skriv lige hvad du skal bruge det til, så er det langt lettere at komme med en forklaring.
_psk_