/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Optage netradio
Fra : halloodk
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 26-12-06 02:09

Er der nogen der ved hvordan man optager fra netradio ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-06 02:15

Til Winamp,deler numrene op(stilhed mellen numre),lægger dem i mapper,giver numrene originale navne o.s.v kan indstilles efter ønske>
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=6172&package_id=135475

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-06 04:03

Intet er nemmere end AudioRecorder for free, hent programmet og instaler det, åben AudioRecorder for free og klik på Settings, der kan du vælge hvilken format du vil gemme i, wma-mp3-waw sæt prik i den du vælger og gå ned til Output Directory og klik på Change for at vælge mappen du vil gemme din musik i, nu er du klar til at optage, klik på den røde knap for at optage, den starter med det samme og samtidig åbner en boks hvor du kan skrive navnet på nummeret og klik OK, når du klikker på den hvide firkantede stopper optagelsen og filen er færdig, klik på den røde knap når der kommer et nyt godt nummer og gentag ovenstående, kan du ønske noget der er nemmere ? Programmet kan hentes her: http://www.windowsmarketplace.com/details.aspx?view=info&itemid=2079581 oppe til højre klikker du på Download Free Version som står med grønt

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-12-06 11:14

Hej o.v.n.

Jeg har lieg prøvet dit link !
Optageren ser ud til at virke, men jeg kan ikke høre det jeg har optaget !!!

jeg bruger winamp til at afspille det jeg har optaget.

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-12-06 11:17

MP3 filen jeg har lavet fylder 4,91mb og vare 4.13 min.
men i winamp ser det ud til at den spiller filen, men der kommer ingen lyd og det der VU-meter hvor man kan se at der kommer lyd ud er der heller ingen reaktion på.

PPK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-12-06 11:37

ppk
Åben programmet, vælg settings, klik på faneblad recording source, i recording device vælger du,
stereo divice. Så kan du høre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-12-06 11:39

stereo device er noget vrøvl
det skal være stereo mix

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-06 14:34

Programmer til at optage netradio og andet som afspilles på computeren, optager direkte fra lydkortet, hvis du spiller lavt bliver det også optaget lavt, måske skulle du skue op for styrken, der er også muligheder i lydindstillinger, Kontrolpanel-Lyde og lydenheder, under fanebladet Lydstyrke kan du stille skyderen og eventuel sætte flueben i Vis ikon for lydstyrke på proceslinien, så er lydinstillinger nem at finde en anden gang, hvis du klikker på Avanceret får du mulighed for at flytte skydere for de enkelte enheder hver for sig

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 26-12-06 15:28

Hej

Nu virker det sørme!

Mange TAK for hjælpen.

PPK