/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Sikkerhedscenter
Fra : Fijala
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 26-12-06 01:40

Efter at have reddet en ny bærbar fra virus angreb da de loggede på nettet før antivirusprogram var installeret, kan jeg nu ikke aktivere sikkerhedscenteret. Dvs at der er godt nok firewall aktiveret og automatiske opdateringer er også slået til, men når gjeg går ind og kigger i Kontrolpanelet under ikkerhedscenter står der at servicen ikke er aktiveret og at jeg skal slå den til.
Har prøvet sti_s fix til sikkerhedscenter men det fiungerer ikke.

?????

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-06 01:46

Har du prøvet under tjenester>

Sikkerhedscenter

Egenskaber>starttype>auromatisk>anvend>start

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-06 01:47

automatisk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-12-06 01:47

Fandt det selv under hjælp men det virker stadig ikke ?????

Citat
Sådan aktiveres Sikkerhedscenter
Klik på Start, og klik derefter på Kør. Skriv gpedit.msc i boksen Åbn.
Dobbeltklik på Administrative skabeloner under Computerkonfiguration i dialogboksen Gruppepolitik.
Dobbeltklik på Windows-komponenter, og klik derefter på Sikkerhedscenter.
Dobbeltklik på Slå Sikkerhedscenter til (kun domæne-pc'er) i ruden Sikkerhedscenter.
Marker Aktiveret under fanen Indstilling i dialogboksen Egenskaber for Slå Sikkerhedscenter til (kun domæne-pc'er), og klik på OK.
Genstart computeren.
Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på System, hvis du vil åbne Egenskaber for system.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 26-12-06 01:53

Tak for svaret Manse9933. Du får pointene for at du er vågen på denne tid.

Som der jo står i mit eget indlæg, så skal computeren jo lige genstartes så nu virker det

Nu virker det.

Forøvrigt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-06 02:00

skie godt mand,jeg bruger ikke selv sikkerheds centret,det er slået fra under tjenester,det
er kun et overvågnings værktøj for ens sikkerheds programmer +WU og det klarer jeg selv.

Hygge
Jeg takker
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-06 02:04

for øvrigt,selv og

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-12-06 03:35

Hmm, jeg skal vist have opdateret mit fix, så det også starter sikkerhedscenteret .

Btw, så har jeg også deaktiveret sikkerhedscenter og firewall. Det skal dæleme ikke ligge og bruge ressourcer på min maskine .

Fortsat til jer begge to .