/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dvd-film på min computer.
Fra : Tribler
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 25-12-06 23:36

ER DET RIGTIG!!!!

Jeg plejer at kan se nye dvd-film på min computer, men nu kan jeg ikke…. Er det pga. kopisikringen, eller hvad?????

Hilsen Tribler

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-12-06 01:15

Det er ikke mange detaljer du giver. Er det måske fordi den DVD du vil se har en anden regionskode end dit drev?

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 26-12-06 02:04

Der er ingen detaljer!!!! Filmen starter ikke, og den kommer ikke frem som ikon i Denne computer.

På rent dansk: Der sker ikke en s…

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-06 08:54

Det har intet med kopisikring at gøre

Prøv at starte den manuelt gennem stifinder.....

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 27-12-06 20:22

Prøv med en anden DVD. Hvis du kan se den i "Denne Computer" kan det godt være en kopisikring, men hvis du ikke kan se den anden heller, er det måske drevet, der er stået af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-06 22:12

Hvis du ikke kan se i drevet et der er en DVD i......

Så er enten DVDen kaput/fedtet/ridset/ eller drevet kan ikke læse længere (nyt drev)

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 07-01-07 15:26

Prøv at se om du overhovedet har et dvd-drev!!!