/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang med Robbie Williams ?
Fra : kettedk
Vist : 614 gange
200 point
Dato : 25-12-06 21:38

Hej allesammen, og god jul.

I går hørte jeg en sang i radioen, som lyder som Robbie Williams,
men jeg er ikke helt sikker.
Jeg kan ikke særligt meget af omkvædet,
men når "Robbie" har sunget et lille stykke, er der nogen i baggrunden
der synger "Forever!".

Ved godt, at det er meget lidt at gå ud fra,
men hvis der er nogen der kunne fortælle mig kunsteren og navnet på
denne sang, ville jeg blive meget glad.

//Kettedk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-12-06 00:41

RUDEBOX ROBBIE WILLIAMS from the album RUDEBOX (2006)

She's Madonna (Explicit Version)

http://www.musikhylden.dk/servlets/2453061123023Dispatch/10/jspinclude?file=index.jsp&page=viewalbum&albumid=4077081&artistid=4517

Men hvis du hører sangen, i linket ovenover, så er det kun på 30 sek. og "pigeomkvædet" kommer lidt efter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-06 14:57

ihhh jeg kommer til at tænke på texas forever - og afskyr den

https://www.bibliotekernesnetmusik.dk/netmusik2006/showtrack.jsp?id=phonofile-0000000000014292

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-12-06 14:58

pladder den hedder jo forever texas

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 26-12-06 19:16

Ingen af jer fandt den rigtige,
men jeg vil lige prøve at kigge på de andre albums med Robbie på miritdk's link.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 26-12-06 19:17

Men forresten.. Kunne det ikke eventuelt tænkes, at det er Take That,
der har lavet den sang jeg søger?

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 26-12-06 19:19

Og lige en sidste ting:
Jeg kan nu huske, at Robbie i omkvædet synger "Life is peacefully.." og så kommer det der "Forever!" i baggrunden..

Annuller spørgsmålet
Fra : kettedk

Dato : 09-02-07 19:22

Mange tak for jeres svar på trods af, at ingen af dem var rigtige.

Jeg hørte sangen i radioen i morges, og hørte speakeren bagefter sige,
at det var: Pet Shop Boys - Go West.

Men endnu en gang tak

//Kettedk