/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
butik Anton
Fra : hightowernr1
Vist : 2665 gange
50 point
Dato : 25-12-06 14:31

Er der nogen som kan fortælle mig hvor butik anton ligger i Århus?? fides der en hjemmeside?? Det kan være det staves Anthon??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-06 14:34

Brug krak, de gule sider, google osv.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 25-12-06 14:35

Det er ligesom forsøgt!!!!!! Ellers skrev jeg jo ikke her!!!! Men hvis du kan finde den så giv et vink.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-06 14:37

Ok, du kunne jo fortælle hvad der er forsøgt for at spare
andre for unødigt arbejde.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 14:43

Og hvad skulle den butik sælge.

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 25-12-06 14:45

Er på udkig efter en serveringsbakke.... så mon ikke det er en design-mode-isenkræmmer butik??
Har fået at vide den skulle ligge på nørregade eller nørreallé, men vil ikke kører 70 km forgæves, så var det rart at vide hvor den lå...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:45

hvad handler den butik med ???

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 25-12-06 14:50

aner det ikke?? jeg har bare set serveringsbakken ved en kollega, som havde fået den af nogle hun kendte, som har købt den i en butik der hedder Anton i århus. Og jeg vil "næsten" gi´hva´som helst for bakken... og nej, jeg ved ikke hvilket mærke det er....eller hvad de ellers handler med...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:53

Her kan du finde butikker i Århus i alfabetisk rækkefølge.....

Butik ANTON findes ikke

http://www.aarhus.dk/aa/portal/handel/shoppingguide

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:54

så er det vel med at få kollegaen til at spørge den bekendte så er svaret i hus

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 25-12-06 14:54

Anthon Thorup og Søn Vinfirma A/S

Fredensgade 28
8000 Århus C

Tlf.: 86 12 03 77
Fax: 86 12 07 35

Det er det eneste jeg kan finde
K_M_S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:58

Der findes dog en Anton - men ikke noget om hvad han handler med.....

Selv telefonnr. kan jeg ikke slå op

Anton Nielsen
Elstedvej 57

Lystrup 8623 1180

Lystrup

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 25-12-06 14:59

MMMMmmm, så må jeg nøjes med en flaske vin...ha ha... jeg lader lige spørgsmålet stå åbent et par dage endnu....så kan det være der er en der kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 15:00

der er en restaurant der hedder hos anton- det skulle da ikke undre mig man kan få en flot serveringsbakke der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 15:00

http://www.amano.dk/

Kunne være denne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 15:01

A Mano
Jægergårdsgade 53

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 25-12-06 15:02

En vinforretning kan vel godt ha serveringsbakker

Bare et skud.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-12-06 15:02

Og så er der en Anton, som handler med lædervarer

ANTON
NØRRE ALLÉ 64
8000 ÅRHUS C
TLF: 86545855

http://www.quentin.dk/regado.jsp?type=page&id=34

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 25-12-06 15:11

Tak for hjælpen... jeg tager der ind sidst på ugen, så skal jeg skrive tilbage om jeg finder den.,...

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 28-12-06 15:23

Ja, så fandt jeg alligevel butikken... Den ligger på Nørreallé 64 i Århus...de forhandler alt fra glas-stole-belysning og andet nips..... www.design-butikken.dk

Det bedste af det hele, hvar at de havde en bakke tilbage, og fik ikke flere.... så jeg er meget glad nu

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 28-12-06 15:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål