/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
afbudsrejser, lastminute !
Fra : scrubber
Vist : 6751 gange
200 point
Dato : 25-12-06 14:08

Vi er en familie på 6 personer ( 2 voksne + 4 børn 9, 7, 5, 1) som egentlig gerne vil til gran canaria på ferie i starten af februar måned. Er der nogle som har nogle rigtig gode links til hjemmesider som tilbyder last minute rejser eller billige rejser !!

mvh scrubber

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 14:13

Det bedste sted er Tekst-TV på TV2 - men hold øje med hvornår der er lukket på telefonerne, ellers kan det jo ikke lade sig gøre. (jeg har selv prøvet at ringe for sent)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:15
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:21

Last minute for 6 personer incl. 4 børn kan du godt glemme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 14:23

www.mytravel.dk - giver dig mulighed for at søge specifikt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-06 14:50

På denne hjemmeside, er samlet 14 links til forskellige afbudsrejser

http://rejselinks.dk/afbudsrejser.asp

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 25-12-06 15:31
Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 25-12-06 19:30

Jeg vil nu også sige at så mange mennesker næppe kommer samlet afsted på last minute, da det typisk vil være rejser som ikke er solgt eller folk har meldt afbud til en rejse.

Ellers prøv www.fdm-travel.dk

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 28-12-06 16:11
Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 20-03-07 15:38

Efter at have været på ferie i Egypten og talt med en del tyskere har jeg fundet ud af at man skal rejse fra tyskland. Jeg mødte tyske gæster som kun havde givet 1/3 af den pris vi havde givet og vores var endda billigt efter danske forhold.
Så når vi betaler så meget så er der sku nok en grund til at mange tyskere siger "Die Dummen Dänen"

scrubber

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 20-03-07 15:53

Fortæl lidt om turen. Hvem rejste I med? Hvad var prisen? Hvor mange stjerner havde hotellet?

Hvor i Egypten var det? Hvad syntes I om Egypten?

Undskyld mine mange spørgsmål

Desimule

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-03-07 16:17

scrubber ........................ fortæl fortæl

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 20-03-07 20:53

Vi rejste med Bravo tours 6 personer (2 voksne + 4 børn) og vi gav for 2 uger hvor den ene uge var i vinterferien gav vi 35.000 kr med det som kaldes All inclusive. Hotellet var 3 stjerner +. Stedet i Egypten var Hurgada.

Tja og hvad syntes jeg om Egypten. Det jeg allerbest kunne lide var vejret alle 14 dage var der ca. 28 grader i skygge og om natten ca 11-13 grade. Så behagelig om dagen og virkelig til at sove om natten.
Det røde hav er virkelig flot at dykke i men børnene syntes det var lidt for koldt 20-21 grader.
Desværre blev vi adskillige gange konfronteret med de famøse tegninger, og desværre måtte vi konstatere at de er meget dårligt informeret og deres viden er utrolig begrænset. De fortalte os bla. at den ene tegner der havde tegnet tegningerne var blevet dræbt. Det er også svært at forklare vores standpunkt når de ikke engang forstår hvad ytringsfrihed er.

Jeg var også ked af at se hvordan man behandler naturen dernede, det er virkelig skræmmende. F.eks er der så beskidt rundt om pyramiderne og der på en dansk losseplads er rent. Og det virker hele tiden som om det eneste er betyder noget er penge. Nogle gange kunne man få den tanke er deres gud er ikke Allah men mammon !

Kulturmæssigt syntes jeg meget bedre om Grækenland eller Italien, også på det menneskelige plan.

Men som badeferie ville jeg til enhver tid vælge egypten igen. men jeg ville nok tage derned i April eller oktober. der er vandet en lille smule varmere.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-03-07 21:03

Tak for lidt gode oplysninger.

Jeg kigger selv på Bravo Tours bl.a. fordi det er et helt dansk seskab.
Men det bliver nok stadig Grækenland for mig............også fordi vi er mere ligeværdige der.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 20-03-07 22:53

Men du kunne prøve at tjekke et par tyske selskaber og se havd de skal have for den samme rejse.

Feks Tui eller Alltours eller Aldis hjemmeside

mvh scrubber

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-03-07 10:56

Tak - det kigger jeg på.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 21-03-07 15:24

Tak for beretningen. Jeg har også hørt, at rejser ofte kan købes billigere i Sverige, endda nogen gange med afgang fra Kastrup.