/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er Arne Jakobsen egentlig
Fra : mangorossa
Vist : 699 gange
200 point
Dato : 25-12-06 12:37

Er det mig der ikke har fulgt med, eller ser vi ham ikke mere?

Jeg har prøvet at søge efter hans navn, men der bliver skrevet 0 oplysninger.

Er han blevet smidt ud?
Er han syg?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 12:41

Han har da været logget på den 23/12

Det ser du ved at klikke på hans profilnavn.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 12:44

Hvorfor

Savner du en at skændes med

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 25-12-06 12:46

Hvis du ser her http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=177761&mode=0 kan du se, at aj jævnligt kikke med på kandu

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 12:47

Næh refi, det gør jeg såmænd ikke Jeg havde bare ikke set ham længe, og undrede mig..
Han har jo været syg.
Næh, jeg vil såmænd ikke noget ondt eller har nogen bagtanke med dette spørgsmål.
Bare almindelig bekymring såmænd.

Dova..oki..men min søgning gav bare ingen resultater..underligt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-06 13:24

mango.... Måske du har skrevet profilnavnet (arne.jakobsen) forkert??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 13:47

Det er da rart at nogen bekymrer sig om andre, selvom enigheden ikke er stor - dejligt at opleve lidt medmenneskelighed.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 16:00

nåeh ja, jeg har nok stavet det med stort..det er det åbenbart ikke..

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 16:20

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 16:23

Hej Susanne og
Arne kom med en Julehilsen her på Kandu kort før Jul.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 16:44

Og nu er jeg her sørme igen. Hej Sus. Tak for din søde interesse for mit velbefindende. Jo jeg har det såmænd udemærket. Grunden til at din søgning ikke gav resultat er at al søgning efter den nye version kom, KUN søger i tekster før 01.01.2006. Ærgerligt at søgefunktionen således blev ødelagt, men vi fik da noget andet i stedet. Om man så synes om den nye version eller ville have foretrukket den gamle, er der jo delte mennger om.

Men endnu engang: Glædelig jul og godt nytår til jer alle. og

Glade hilsener fra

Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 16:47

Når man kalder på f..... så kommer han!

Sorry Arne, det er ikke personligt, jeg kunne bare ikke lade være. og

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-12-06 17:03

BjarneD dog ........................... det er altså jul nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 17:08

BjarneD er da for længst tilgivet sin lille spøg. Jeg går i store sko og specielt i juletiden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 17:12

Tak! Det var også kun en spøg.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-12-06 19:39

Det er nok for hans blackliste er så stor, han efterhånden kun kan skrive med sig selv den sølle stakkel.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 19:57

JA - Din lille idiot. DIG har jeg squ blacklistet for længe siden. Af den årsag at du beskriver dig selv således:

Citat
Jeg er en almindelig fyr, som sidder i et almindeligt småkedeligt kælderværelse, og til trods for at jeg ingen venner har, og bruger 14 timer om dagen på online-spil og andre spændende ting på nettet, og jeg aldrig går udenfor en dør af frygt for rummænd,selvlysende grønne grise eller det frygtlige menneske til arne.jakobsen, så bilder jeg mig selv ind, at jeg er helt normal.

og lige et godt råd:

Hvis du ikke kan sove, så prøv at tælle får.
Hvis de larmer for meget, så prøv med brandbiler.
Hvis brandbilerne larmer for meget, prøv så at knalde balloner.
Hvis intet lykkedes, så dans dig selv i søvn.
Det virker for mig...

Du KAN da ikke mene at seriøse Kandu'er har lyst til at få svar fra DIG??

Dit Kandu-navn "Paperboy" (betyder Avisdreng) viser jo heller ikke at du ser dig selv som værende noget særligt. Så du ER bare en lille dum dreng.

Lær at holde mund når de VOKSNE taler med hinanden. Ellers får du skisme en endefuld.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 20:04

Arne, kunne være at nogen af os tænker sådan,men vi skriver det ikke - fordi det ødelægger den gode stemning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 20:18

Jeg måtte lige skifte nick, for e.c har blacklistet mig, så jeg må købe mig ind i dette spørgsmål.
Hvis det lyder fjollet, så bare sig til. Jeg forstår det heller ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 20:23

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 20:26

Ja når BjarneD heller ikke forstår det, så må det være mærkeligt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 20:33

ey, ey, Eyvind - du har jo lige beskæftiget dig med den dummeste, såh...!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 21:06

Undskyld Mango - det er lidt forvirrende med alle de nick og hvem jeg har blacklistet.
Mon alle de andre dobbeltgængere har samme problemer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 21:13

e.c/Eyvind du giver blacklistningen en helt ny dimension.

Har du fået blacklistet alle dine egne nicks?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 21:20

Yes - der er grænser for hvad man gider høre på.
Og så er jeg fri for at de blander sig på en uheldig måde.

Hvis jeg får Opera og min egen lille browser op at køre igen, så kan jeg ha' alle 4 nick's kørende på en gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 21:24

Og BjarneD...........................hvor blev det hyggeligt igen med alt mit ævl.

<vrøvlehoved>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 21:26

jow da!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 21:27

OK Drenge. Eyvind har mange forskellige nick´s her på Kandu. Jeg KUNNE godt finde ud af dem hvis jeg GAD. Men jeg gider ikke. Det er måske også grunden til at der er LIDT langt imellem mine indlæg.

Forstår I hvad jeg mener??

Når folk der er SÅ kloge som Eyvind, synes at det er FEDT at have 4 forskellige Nick's.

Skal jeg så sige HURRA eller BØØØØV.

Nej DRENGERØVE. Jeg gider ikke.

Kære Sus.

Næste gang du ønsker at tale med mig, så send mig en PRIVAT besked. Så sparer du dine point og så slipper alle for at måtte læse disse tåbelige indslag fra "Multi-Kandueren"

Eyvind - Du kan IKKE slette alle dine Drengerøvs-profiler. Men du KAN Squ undlade at bruge dem.

Bare lidt drengerøvs-rådgivning

Og hvis der ikke snart kommer et svar fra Sus, så lukker jeg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 21:38

Arne - jeg har 4 nick's

Emesen ser du sjældent.
Eyvind er ikke super bruger og leverer ikke point til hverken e.c eller Emesen.
Emesen. er ikke superbruger osv og bruges meget sjældent.

Så er der e.c som bruges mest i øjeblikket.
Men e.c er så nysgerrrig at det koster mange point at kigge på lukkede spørgsmål.
Derfor bruger jeg Eyvind til at købe mig ind i et spørgsmål.
Og denne gang ville jeg også deltage, og brugte så mit nick til det.

Indtil nu har jeg ikke snydt ret meget.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 21:46

Kære Eyvind, som jeg har valgt at kalde dig på trods af dine mange nicks. Jeg forstår ikke rigtigt hvad dine mange kommentarer i denne tråd har at gøre med Mango's spørgsmål??
Du er bare et hyggeligt "MANGESIDET VRØVLEHOVED" BjarneD vil også gerne vrøvle lidt.

Tag jer nu sammen for fanden drenge. Vil I vrøvle så åben jeres egen "Vrøvletråd".

Tænk lige på at hver gang I skriver et indlæg i DENNE tråd så modtager Mango en email.

Det kan I squFandme ikke være bekendt. Giv nu Mango lidt nattefred. I har jo begge point nok til at åbne jeres egne tråde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 21:49

..............................

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-12-06 21:55

Jeg vil gerne "vrøvle" meget og da dette er i kategorien smaltalk er der jo ingen rammer.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 22:01

Hej Arne, jamen jeg skal skam nok få sovet, trods de mange mails
Og glædelig jul...
Glæder mig at du er på banen og tilsyneladende sund og rask

Emmedrengen, ham må du ikke skælde ud..han er min gode ven og yndlings-kandu..så han er fredet..oki?

Bjarne, ham har jeg det såmænd ok med..tror han er en klog gammel dreng, som har lyst til at dele sin viden med os andre.- fuldstændig som dig arne

Paperboy..hmm, ham kender jeg ikke så godt...men er lidt ked af at han kommer med dårlige "vips" i en tråd, som faktisk var kærligt ment...

Men alle kærlige og sjove indlæg er meget velkomne..
Jeg bestemmer ikke...men jeg er helst fri for negative indlæg..på forhånd tusind tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 22:06

....................nu kan jeg ikke sove, når Mango siger sådan ......................

Mango - er vi stadig på ikke-ryger holdet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 22:07

Fint nok Bjarne, vrøvl du bare videre. Love U 2. Kom med noget seriøst vrøvl. Så kan vi squ da vrøvle lidt sammen. Ha ha.

Eks.:

Citat
Sjældent smagte skummende øl så godt som for den kriger, der længe savnede det.
Lang var rejsen, længe ventetiden. Nu som frænder drikker vi som Thor.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 22:13

ja da emme..jeg skal dælme aldrig ryge mere...trods at vægten stiger og stiger.........hjælp!

Ikke for at klynke..men det er sgu ikke nemt..desto større jeg bliver, desto mere ondt gør mine håndled (skal jo løfte mig selv mange gange om dagen) og når de nu gør mere og mere ondt, bliver det endnu sværerer at motionere..og ak og ve..jeg er så glad for mad...
Hvis nogen har en ide, er jeg åben for forslag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 22:16

Vel at høre snak fra druiden, vi drenge vil elske og drikke siden.

Hej Sus. Godt svar. I skal lige have endnu et citat:

Citat
Ved ild skal øl drikkes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 22:39

Jeg har min kone til at styre spisningen, undtagen når vi har gæster.
Jeg drikker 1 l. vand hver dag og gumler knækbrød til ind i mellem. (tørt)
I sommers vred jeg vægten ned med 5 kg. men nu er den oppe igen.
Jeg har ellers en aftale med et af mine børnebørn om at hun skal tage det på som jeg taber.
Men ellers har jeg ikke nogen mirakelkur.
Måske skulle jeg oprette en tråd for taberne................altså fedtaflæggerne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 22:59

Er der nogen tråd i det du siger Eyvind?? Da jeg kom hjem fra Operationen sidste år vejede jeg kun 75 kg. Jeg har kun ½ mavesæk tilbage. Har alligevel øget min vægt til 90 kg. Jeg begynder at ligne et mandfolk igen. Ja ja. Jeg bestemmer hvad JEG spiser, og du er en kylling. Du har en kone til at bestemme for dig.

Det er da OK lille ven Men så æd og drik som du får besked på!!!!

Men så kan du altså tage dig mandhed-stoldthed og stoppe skråt op et vist sted.

Så ikke mere MANDE-pral fra dig. VEL?

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-06 23:19

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-12-06 23:34

Så så arne..nu skal du huske at det er en kærlig tråd det her....og nu er du ikke særlig kærlig vel?
Ikke efter min målestok i hvert til fælde...
Emme, han er en sød og rar bamsefar, som vil alle det bedste..ham skal du ikek ryge i flæsket på.
Opret en anden tråd, hvis du har brug for at få din harme ud,ikke her tak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-12-06 23:42

Sus, lad nu være med at lade dit venskab men Eme formørke dine øjne. Jeg har ikke været ond imod ham. Blot besvaret spørgsmål.

Men lad os nu alle afslutte dette ?.

Mango's ? er besvaret. Hvis nogen ønsker at ævle videre. kan de jo selv gøre det.

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-12-06 00:02

Jeg vil da gerne fortælle dig Kære Sus: Hvis du nogensinde igen bliver i tvivl om hvorvidt jeg er eller ikke er, så kan du jo bare sende mig en privat besked. DU har været med længe nok. Så hvorfor stiller du overhovedet dette tåbelige spørgsmål. ??? Brug dog din hjerne. Dova gav dig løsningen allerede 4 minutter efter at du spurgte. Hun burde have fået dine point, men først da Nordsted1 kom ind med en uddybning kunne du PLUDSELIGT finde ud af det. Du er squ bare for langsom. Sød, dum og langsom. Ha ha. Dova burde have fået point.

Fuck that. I Love You anyhow.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-01-07 22:48

Du er squ da en Arne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-07 22:50

Hov det var da vist en gratis avis paperboy! De dukker jo også op selv om de ikke er bestilt.