/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu er virkelig hurtige!
Fra : spimmer
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 25-12-06 11:30

Hej.
De er virkelig hurtige ved kandu.dk. Spørgsmål/Tips, som jeg modtager kl. 11.15 er afsendt fra kandu.dk kl. 12.05!
Det kan vel ikke gøres hurtigere?
Jeg skal lige fortælle, at mit ur er stillet korrekt!
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-12-06 11:38

Som du sikkert har læst her på KANDU, så er folkene bag dette forum, meget svære at få fat på.
Ud fra denne betragtning, må man så gå ud fra, at der heller ikke er nogen der gider beskæftige sig med systemets funktioner, herunder at få serverens ur til at gå korrekt, og få det til at skifte mellem sommer og vintertid, lige som at få det til at gå korrekt, selv om man kunne bruge et af disse atomure der findes på nettet, til at justere klokken automatisk.

Det er KANDU i en nødeskal!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 11:52

Kandu har ALTID været på forhånd med tiden.....

Dette skyldes at deres server er meget langsom....

Det tager man højde for ved at stille urene FREM - så når alt frem i tide

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 11:54

Vinderen af månedes "dims" er derfor allerede fundet kl 12:20 og IKKE som kandu skriver kl 12:40

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 11:56

Ligeledes stiger deres stotistik med et par hundrede brugere for hver dag der går - noget der sikkert først vil ske om 20 år....

Jo Kandu er "fremtidssikret"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-12-06 11:56

Jamen kan det da ikke være rystende ligegyldigt om tidspunktet passer....tror der findes efterhånden 50 spørgsmål herinde om Kandus ur, der ALTID har været lidt foran

Det er jo ikke noget man bruger til noget som helst

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 12:00

"dova"

KORREKT....

Men et spørgsmål kræver et svar.....

Fortsat God Jul og Godt Nytår

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 25-12-06 12:08

Hej igen.
Jeg kunne simpelthen ikke lade være. Jeg har bidt mærke i det i meget lang tid, men nu skulle det være.
Men det kan alligevel være, at kandu alligevel læser, hvad der bliver skrevet på de forskellige Foraer: Siden du svarede Severino, har jeg fået 6 mails selv om, der kun har været dit indlæg!!!
mvh
spimmer.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 25-12-06 12:11

Jamen så må vi da hellere slutte her, og lade KANDU sove vintersøvn hele året!

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 25-12-06 12:14

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 25-12-06 12:24

udover at Kandu folkene er meget sløve i betrækket.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-06 12:37

Nu kommer nye indlæg jo ikke frem med mindre du opdaterer siden

Har du fået mailsene er indlægene der garanteret også....