/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gammel russisk film
Fra : sanne36
Vist : 1099 gange
60 point
Dato : 25-12-06 07:58

Hej !

Jeg søger en gammel russisk film der hedder : stille flyder don fra omkring 1950
til glæde for min svigerfar! Hvor kan man købe den ?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-12-06 08:25

Hej sanne36

Der er en mulighed her: http://www.dkrus.dk/Film/RussiskeFilm.htm

iah

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-12-06 08:39

Her er endda en pris på den: http://www.ruscico.com/detail.php?lang=en&film=112

Description: A screen adaptation of the novel of the same name by Soviet writer Mikhail Sholokhov, a Nobel Prize winner.
The film depicts the destinies of the Don Cossacks during the First World War and the Civil War in Russia. Cossack Grigory Melekhov lives in a village of Veshenskaya. He is in love with Aksynia, but on his father’s insistence, has to marry another girl. Finding out about his love affair with Aksynia, his young wife leaves home. Shortly before the war, Grigory and his beloved also leave the farm. While on the Austrian front, Grigory learns of the Czar’s abdication and of the end of the war. He is on his way home where Aksynia must be waiting for him.
ONLY RUSSIAN COVERS!

iah

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 14:06

der er lige et problem - den skal vel have danske undertekster ?????

(det har jeg ikke kunnet finde noget med)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-12-06 15:03

Citat
der er lige et problem - den skal vel have danske undertekster ?????

Spørgsmålet er jo om det er et problem???

iah

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 15:05

hehe ja også det - hvis da ikke filmen skal ses af en russer og 5 danskere

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-12-06 15:08

HO HO HO

Hvad nu hvis der er 2 russere og 4 danskere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-12-06 15:09

arghhhh

Annuller spørgsmålet
Fra : sanne36

Dato : 26-12-06 10:03

Jeg har undersøgt de muligheder, og da den ikke findes med dansk tekst er svigerfar IKKE interesseret, så derfor annullerer jeg dette spørgsmål