/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Return to Eden
Fra : kirstenRap
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 24-12-06 00:47

Jeg leder efter en gammel australsk tv serie,der har været vist på dansk tv Jeg ved at den findes og kan købes,desværre uden danske undertekster.Hvis nogen ligger inde med et eksemplar med danske tekster ville jeg meget gerne købe det

Med hilsen
Kirsten

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 01-01-07 14:45

Hej

er det denne her der er snak om

http://haushoej.dk/product.asp?product=29522&lang=uk

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 01-01-07 14:48

Sorry glemte at læse at det skal være danske undertekster

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 01-01-07 14:49
Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 01-01-07 18:53

desværre er der heller ikke danske undertekster på den fra imusik lod mig selv vildlede af den side og købte den,men så ikke at der i et nb sto ikke danske undertekster.Men måske er den umulig ar opdrive
Sorry kirsten

Annuller spørgsmålet
Fra : kirstenRap

Dato : 10-01-07 12:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål