/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvor finder jeg Danmark ?!?
Fra : Fnollerpige
Vist : 576 gange
220 point
Dato : 07-01-03 12:09

Findes der overhovedet ( og hvor ) Danmarks kort man må bruge GRATIS på kommercielle hjemmesider ?!?

Hvis nogen ved det vil jeg meget gerne vide det - og osse vide om det som sagt er tilladt at bruge disse .......

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 12:12
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 12:13
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 12:14
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 12:16

Hej Uffe

Dem må man IKKE bruge - det koster at bruge dem, har tjekket - de skal have 1500 kr. og nogle andre beløb .....
Kender een der gjorde det uden at spørge dem først og dermed ikke betalte - han fik et girokort, og selvom han pillede det ned - skulle han betale de 3.500 kr alligevel - det jeg ønsker at vide er om der findes et gratis ( det gør der nok bare ikke ) men det kunne jo være

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 12:22

Gratis produkter

Siden 2001 har det uden betaling været muligt at erhverve efterfølgende produkter eller ydelser
http://www.kms.dk/C1256AE30031A4DC/(AllDocsByDocId)/5A217A6A92FB42ADC1256B8400490099?open&page=null&omr=P_KATALOG (kig under gratis produkter)

ved ikke om det er noget

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 12:30

Tak Uffe - prøver lige at kigge på det

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-03 12:40

Hej Fnollerpige

øhmm..giver yahoo.dk dig ikke noget du kan bruge ?
Jeg syntes http://www.mus-rel-kunst.dk/map%20home.htm er meget lækker.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 12:43

srhansen
Prøv at trykke på odense

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 12:53

- ja der er styr på det - Holstebro ja hvorfor ikke....

jo måske men ææhhh hvor stammer det kort fra, og er der copyright på det ?

mest af alt kunne jeg tænke mig et kort uden bynavne ( det kan man jo så bare lave i Photoshop ) !! hhhmmm....

jeg kan sagtens finde masser af kort, men ingen hvor der ikke står noget om copyright - har skrevet til Kort og matrikel styrelsen - så får vi se.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-03 12:57

Loooool, alle veje fører til lemvig !!!!!!
Nå emh, det var vel også kun et danmarkskort "Fnoller" skulle bruge

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 13:00

jeg syntes lige det var så flot, så jeg skulle lige prøve odense, også hoppede den til lemvig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 13:02

Ja det var det nemlig - måske en af jer kan tegne et og sende til mig -

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 13:14

Det er ikke liiige min stærke side

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-03 13:18

Næeh, tak det tror jeg ik' mine evner rækker til. Så vil jeg hellere (desperat) tæppebombe dig med forslag til andre siders kort

Hva med denne her (tryk på kortet), der er ikke så mange navne på:
http://www.tanca.com/danmarkkort.html

eller denne (hmm..ligner den første)
http://home1.inet.tele.dk/falch/kortfoto.htm

De er da meget gode host..host.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 13:24

http://www.tanca.com/danmarkkort.html

det midterste er da ikke så ringe - det skal bare en tur i vridemaskinen så er den plingeling

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 230 point
Dato : 07-01-03 13:39
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 13:43
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 14:09

Ja se nu bare - nu sker der virkelig noget - Tak Uffe29 og srhansen for nogle fine kort

uuuhhh hvem vil have pointene *G*

en af jer får dem, og den anden kan give en omgang hvis vi nogensinde skulle mødes

Fnollerpige

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 14:56

kast en terning

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 15:02

Naj jeg laver ælle bælle mig fortælle - resultatet kommer om lidt

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-01-03 15:03

ok mine smøger var srhansen, og du Uffe var min lighter - og lighteren vandt - så here goes -

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-01-03 15:05

*LOL*
Takker

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-01-03 16:03

uuhhh, jeg frygtede ellers lige, at vi blev nødt til at tegne et kort selv !!!!!

Jeg er glad for det var Uffe der tabte din lodtrækning, det er kun rimeligt at de nye giver øl til de gamle he he

Tak for et muntert indlæg

srhansen