/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
1943 The Battle of Midway
Fra : Lufc67
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 23-12-06 16:05

Hej

Som så mange andre mindes jeg utallige timer på grillbaren med de gamle arcade spil - og for mit vedkommende var det 1943 The Battle of Midway.

Hvor finder jeg det spil igen? Og hvordan får jeg det til at virke på min PC'er?

Jeg HAR læst mange spændende ting herinde om MAME etc., men fatter det altså ikke. Er der ikke én, der step-by-step kan guide mig igennem? Helt back to basics!

På forhånd tak

/Claus

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-12-06 03:01

Du kan prøve ar lede efter den her

http://www.abandonwarering.com/

Og når du har fundet den og installert den,skal du gør følgende,det er ikke sikker at den kan køre inder XP,men det er da et forsøg

Når den er installer, så højre-klikke på ikonet på skrivebordet og vælg egenskaber og så kompatibilitet og sætte en flueben i kør dette program i kompatibilitet-tilstand for windows 95/98/2000