/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Vinylrens
Fra : michael_30
Vist : 3237 gange
100 point
Dato : 23-12-06 15:22

Hej.... kan man bruge vinylmakup som vinylrens....og er det lige så godt som vinylrens.....?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-12-06 15:35

Der er næppe den store forskel.....

Kig på indholdet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-06 16:08

Nej det er ikke det samme.

Vinylmakeup frisker op og tilfører også noget smørelse, men holder ikke så godt, hvis du ikke først har renset

Vinylrens renser for snavs, fedtlag og tobaksos o.lign

Hvis du skal have din bil rigtig flot, renser du det først og bruger makeup' bagefter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-12-06 16:23

Vinyl makeup renser også.....

Men sikkert knap så effektivt som vinylrens.....

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 23-12-06 16:59

Tak for svaret Nordsted1.... har lige købt noget vinylrens....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-06 18:00

Vinyl kan du udmærket gøre ren med sprinklervæske. Det er et godt rengøringsmiddel til mange ting, og ret uskadeligt. Det består hovedsageligt af vand og isopronanol , Dertil en ubetydelighed syntetisk sæbe , parfume , og farve.

Det kan bruges til fedtede cd er, tonehoveder på båndoptagere, diskettederev , computerens tastatur , skærm og meget mere. De dyre specielle rensemidler består for det meste af det samme.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-06 18:03

Godt rengjort vinyl får , hvis det er noget solbleget, en kedelig grå overflade. Det er ikke rengøringsmidlet, som får det til at se sådan ud. Det er fordi fedt og oliehinde fjernes. Det bliver flot med vinyl-makeup bagefter.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 23-12-06 19:30

Transor.... ok, det var da fint at vide..... tak for det...