/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Langsom opstart af windows!!
Fra : bentok
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 23-12-06 05:24

Hej. igen, sidste år jeg downloade AVG7,1 version. var der extra lang tid med opstart af min pc. der gig ca 3 min. extra før det hele var klar, og det er stadig væk sådan. er det mulig at lave det om?? mvh. bent

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-12-06 05:35

Hej Bent

Det kan skyldes, at du har sat din antivirusprogram til at scanne din computer i opstarten. Hvis du vil ændre på det, kan du gå ind i din opsætning i antivirusprogrammet og ændre på det. Jeg mener, også at kunne huske, den skriver, at opstarten er lidt langsommere.
Du kan også gå ind i >> kør skriv msconfig>> fanebladet start, her kan du se hvilke programmer der starter op, og så fjerner du bare flueben, hvis der skulle være programmer du ikke ønsker, der skal starte op automatisk.

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 23-12-06 05:58

ved opstart er der køerne, avgcc og avgeme, kan jeg bare slette begge og lade systemet være helt maniolt?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-12-06 16:34

Ja du kan så.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 23-12-06 17:22

Så hjalp det :D Takker,
Men m jeg godt køre med både Avira og Avg??

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 23-12-06 17:22

Ups det var ikke lige i den her tråd jeg skulle skrive det