/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Oopdatering af den nye avg 7,5
Fra : bentok
Vist : 1021 gange
500 point
Dato : 23-12-06 04:26

Hej jeg har den gamle version 7,1 409 og vil gerne downlode den nye 7,5 skal den gamle slettes toltalt før jeg går igang??

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 23-12-06 04:43

Ikke ifølge det der fremgår af AVG's nyhedsformidling: http://free.grisoft.com/doc/39792/lng/us/tpl/v5

Det hele kan da vist ske som en gemen Update - automaisk eller manuelt.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 23-12-06 04:45

Sorry - Der skulle jo nok stå automatisk....

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 23-12-06 05:00

det lyder bare helt engelt, jeg trode at man skulle til at have en ny instaltion af programmet

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-12-06 05:37

Du bestemmer selv om du vil opdatere, eller om du vil slette den gamle version, inden du henter den nye.
Der er frit valg.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 23-12-06 05:59

Jeg tror at vi AVG-brugere vil blive adviceret nærmere inden så længe, jf.:
Citat
GRISOFT is announcing a new version of the AVG Anti-Virus Free Edition. This new 7.5 version with improved performance and full compatibility with the latest Windows Vista version is available. Users that are using AVG Free 7.1 will be provided with a specific dialog, within the next few weeks, with the opportunity to choose the right option fulfilling their needs. AVG Free 7.1 version will be discontinued on 15th of Jan 2007.

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 23-12-06 09:03

Jeg har hentet den nye version og lagde den ind sammen / over den gamle der var slet ingen problemer under og efter installationen.

God jul.

Firstoftwo