/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Omstilling - Telmore
Fra : CLAN
Vist : 1031 gange
100 point
Dato : 22-12-06 19:40

Hejsa
Jeg har fået en arbejdsmobil igennem mit firma (TDC).
På min private mobiltelefon (Telmore) har jeg lavet automatisk omstilling til min arbejdsmobil. Således at private mobil opkald bliver omdirrigeret til arbejdstelefonen.
So far... det fungere fint
Spørgsmålet er: Hvem betaler for opkald til min private telefon, når jeg tager det vidrestillede okald på min arbejdsmobil - er det min private mobil, eller er det firma mobilen... eller er det den som ringer op?
Hygge... og glædelig jul
Søren

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 22-12-06 19:48

Den der ringer til din mobil indenfor landets grænser betaler, viderestillingen til arbejsmobilen betales af din private mobil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-06 23:22

Mere er der egentlig ikke at sige om den sag....

Så sandt som det er sagt....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-12-06 10:31

Jamen tak for svaret - kort og kontant
Ja så dropper jeg pokker ta' mig vidrestillingen, og indtaler en besked om at ringe til arb. mobilen på min private.
Hygge...

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 23-12-06 10:32

Tak for svaret bentjuul.